Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny3:)

Anbefalte innlegg

Er ikke helt enig med oss selv på bilfronten... så det blir spennende hvilken farge det blir..

De fleste vi kunne tenke oss "bor" på østlandet.. sukk!! Så vi får se..

Det var på hytten du skulle vært ja.. men satser på at du har sen el!!!

Dere blir vel helt gal til uken da.. hehe

Hadde glemt han skulle reise i dag eg..

Fin innsats du gjør da.. kjekt å reise bort uten unger!!

Fortsetter under...

Tror vi kan gå ut ifra at jeg har sen el basert på de 2 siste pp'ene. Men, hadde jo vært typisk uflaks om jeg slo til med en 28 dagerssyklus denne gangen.

Hvilken farge vil du ha? Rgener med at bilmerke ikke er oppe til diskusjon? Det blir Mercedes?:)

Koselig å hjelpe til, tror alle par trenger litt "kjærestetid" uten barn innimellom. Og når det i tillegg er koselige og greie unger ja så er det jo ikke noe problem (bortsett fra at barnavakten har mest lyst il å ha sex i de svenske skoger).

Nå kommer gjestene snart:)

Er vel en times tid til de kommer tenker eg...

Det blir nok stjerne på panseret ja...

Stasjonsvogn og automat!!!

Farge heller mest mot sort... men, mest praktisk med sølv metallic feks. Så vi får se.. det viktigste er hvilken stand bilen er i..

Pleier du å kjenne når du har el... kanskje du skulle vurdere å teste etter el denne mnd... kjedelig å gå å håpe hvis dere har bommet..!?

Nei, tror ikke jeg kjenner noe, men jeg har aldri kjent etter heller. Har i alle fall ikke hatt noe som ligner på el slim i det hele tatt denne uka, er kanskje et tegn på at den ikke er rett rundt hjørnet? Vi sier det:)

Tror jeg skal ringe sambo og be ham lyve til kompisen sin å si at han må jobbe til kl.20.00 slik at de ikke kan dra for litt senere enn planlagt. Da rekker vi det:) Synes en løgn er på sin plass her;)

Vi skal visst aldri mer ha automatgir. Forferdelig dyrt når girkassen ryker. (og det gjorde den jo, så det sang, da vi var på ferie).

Da tar jeg kvelden:) Ikke helt ferdig, men det får vente. Har viktigere ting å rekke:) (stresser som en Gud for å rekke sex og vurderer begynne kle av meg på toget for å utnytte tiden best mulig....)

Ha en fortsatt fin bursdag Attpåklatt:)

Vi snakkes i morgen:)

Fin kveld til deg også Alba dersom du stikker innom:)

Hei på dere, jenter!

Attpåklatt: en stooooor gratulasjonsklem kommer på denne tråden også :-D Gratulerer masse med dagen din i dag!!!! Du har vel huset fullt av gjester nå, så håper du koser deg :o)

Nutmeg: begynte du å kle av deg på toget?

*ser det for meg og ler høyt her* :-D

Vet du; det er lov å være sliten selv om man er kanin.

De viktigste dagene er jo rundt el, og vi vet jo at som oftest lever småtrollene en stund. Håper helgen kan gi dere mer overskudd til å satse videre ;o)

Ønsker dere en fortsatt fin torsdag!!

Jeg har jobbet sent i dag, så har planer om å finne sofaen snart.

Albamannen venter der :o)

Klemmer dere begge,

Annonse

Takk alba!!

*ler høyt over nutmeg på toget*

Måtte se nyhetene nå for å sjekke om det hadde vært noe blotting på toget i oslo i dag.. hihi!!

Krysser for at du fikk sikra deg noen supre svømmere før han reiste!!!

Han kunne jo ha satt noen igjen i et glass på nattbordet.. *ler av meg selv*

Nå skal eg drikke rødvin og ligge i armkroken og se prison break!!!

Klem fra "gamle" meg...

Endelig fredag:)

Vært en PYTON uke, men snart er den ferdig:) JIPPI!:) Så i kveld skal jeg rydde , høre på julemusikk og drikke rødvin. Må vel få med meg dansefinalen også. Blir en bra kveld:)

Jeg kom meg hjem, og rakk sikre meg noen svømmere i verdensklasen (håpe, håpe) før sambo måtte dra. Jippi:) Vi går for kvalitet, ikke kvantitet denne uka:) Nå kan det hende jeg ser sambo allerede søndag. Er det dårlig vær kommer de tidligere hjem, så om det skulle være el denne helgen tror jeg vi skal klare fange den opp. Men, er ingen ting som tyder på at el er rett rundt hjørnet.

Skal du bare slappe av før jobb i dag? Synes det:)

Her er det full avslapping i dag...hehe!

Ikke logget på før nå...

Sovet lenge.. ungene er hjemm, mannen er hjemme... deilige fredag!!!

Så bra du fikk sikret deg!!! hehe..

Satser på at de får dårlig ver på søndag...

Ha en fin dag på jobb!!!

Vi har ikke store planer om mye fornuftig her nei....

Kaffi og clementiner er viktigst nå!!

Skal på jobb kl 15.. og i morgen tidlig til 15 ... så eg skal jo være så fornuftig i mange timer denne helgen!!!

Og ungene koser seg når det er "lite" som skjer..

Har du det travelt i dag??

Både ja og nei. Dataguttene sliter fortsatt med å få konvertert dataen som skal inn i basen jeg suller med, så det er ingenting som haster. Men jeg skulle jo ha finpusset litt og fikset opp noen småting jeg vet er feil. Har en stor fakturering som skal kjøres kl.13, men det er vel det eneste store i dag. Den tar litt tid, men er ikke vanskelig.

Er klementinene gode? Ikke fått spist årets første enda.

Sikkert deilig for ungene å slappe litt av hjemme. Jeg vil også!

Gleder meg skikkelig til Plutti Putti Pott i dag. Sadistisk som jeg er gleder jeg meg VILLT til å plage naboene mine. De er fra et land i Afrika, og har tydeligvis ikke telefon slik at de må ROOOOOOOOOOOOPE nyheter hjem til Afrika hver dag (Ok, det er jo sikkert ikke det de gjør, og det er jo ikke deres feil at det er så lydt og at språket deres er så "hardt og bråkete", men jeg er litt lei gnålet). Tenker et par timer med "HAKKE TID, FOR VI MÅ FINNE SKJEGGET!!!!!!!!!!!!" skulle gjøre susen (viktig å føle at man får tatt litt igjen.........

Hehe... alltid godt med litt " hevn" uansett hva det gjelder!!!

Neste helg blir det julemusikk her også... ikke før..

Satser på å få gjort litt kalenderting, julekort o.l. neste uke..

Får eg bilen igjen blir det vel en tur til oldemor(fars side) og hjelpe og vaske til jul.. mye som kan få en i stemning!!

Tror eg må vaske litt klær nå kanskje... kan ikke spare alt til i morgen!

Mannen skal bort fra i morgen til søndag.. tror han håper veldig at eg er ferdig med mensen til då.. hehe. Han er ikke vant med å bli stoppet av mensen... stakkar han.. hehe. alt de må gjennom mennene..

Clementinene eg har i dag er gode, men er full i stein.. sukk!!

Annonse

De er jo greie, og ikke deres feil at de "ropesnakker", men litt må jeg bare ta igjen! Føler jeg har MYE å gå på siden jeg stort sett ikke tilbringer så mange våkne timer i leiligheten og derfor ikke får bråket så mye.

Så da starter kaninsesongen på søndag hos dere?:) Du er sikkert ferdig til da! Gode greier:)

Klesvask ja. Det må jeg også gjøre i dag. Hvor kommer alle klærne fra? Tror det er Sambo.

Så vi er "manneløse" begge to i helgen, og har ansvaret for 2 barn! Hehe. Ok, mine er bare et par lånebarn, men dog:) Jeg har fått lov til å la den eldste ungen være oppe så lenge hun vil på lørdagen å se på Melodi Grand Prik Jr sammen med med meg. Hun elsker å synge og danse, så jeg tror det kan bli gøy:)

Manneløs er bra det av og til... såååå koselig når han er tilbake!!!

Men, har mine tvil at tante har reist allerede til søndag... men hun er nå heldigvis litt roligere nå..

Fått hengt opp litt klær, og vaker nå nye..

Og får nok bilen allerede i morgen! Vil jo egentlig ikke ha den tilbake, men kjedelig å kjøre rundt i toseter også.

Er det det denne helgen.. hm.. kanskje mine skal få være oppe også da..

Skal være veldig flinke kaniner denn mnd!!! Satser alt.. hehe. så får vi heller ta det litt roligere etter jul hvis det ikke klaffer nå..

Vil så gjerne ha spire i magen på julaften, og nyttårsaften ikke minst..

Vet eg er kravstor!!!!!!!!!

Men, hvorfor i all verden skulle det ikke klaffe denne pp som pp nr 7??

Det er jo "bare" egg og sæd som skal til!! Og det er vel like stor sjanse som det er tilstede denne pp som neste...??

Som du sier, skal jo ikke være noen grunn til at det ikke klaffer! Er jo bare 2 vanlige ingredienser som de fleste husholdninger har tilgjengelig:) Og hva er vel koseligere enn å være kaniner i advetstiden?

Ei jeg kjenner har hvert år en utrolig bra julekalender til mannen sin; et nummer i hver luke:) Mulig man ikke må kopiere den i år. Billig og underholdende for begge to:)

MGP jr er på lørdag. Er ferdig ca 21.30 om jeg ikke husker feil. Litt sent for 4 åringen jeg skal passe, hun legger seg kl 20, men har da fått tillatelse til å la henne sitte oppe så lenge hun klarer. Hun kan alle de norske sangene utenat, danser og står på:)

Sjekka akkurat programmet.. tror ikke eg orker å ha de oppe så lenge.. hehe.. lite voksentid då.. og eg som får sure unger dagen etterpå!

Men, vi får se.. kanskje glimter mor til med godt humør..

Nå er det snart tid for å spise litt... putte på plass propp og krysse bena og gå på jobb!!!

Lange timer å være der en fredagskveld.. men i dag skal alle få legge seg tidlig hvis de vil.. eg vil se på kristian som danser!!!!!!!!!!!!!!!

*glede seg masse*

Hvor lenge skal du være på jobb i dag da..??

Fordelen med lånebarn...Foreldrene kommer hjem tålig tidlig på søndagen, og så skal jeg og mora til ungene på brudeshow. Så om ungene er trøtte så blir det ikke mitt problem:) Jeg kan bare være kul barnevakt:)

Gleder meg også til Kristian skal danse. Håper han vinner! Synes det er litt urettferdig for guttene, de må jo føre og se ut som de har knontroll. Heia Kristian!

Håper jeg kan dra herfra 15.45. Ikke så klar for å sitte her lenge i dag. Skal jo hjem å plage naboen! KLIPPE, KLIPPE, KLIPPE, KLIPPE, KLIPPE, KLIPPE, KLIPPE, KLIPPE, KLIPP HER SKAL DET KLIPPES, KLIPP, KLIPP.

Håper du får en fin kveld på jobb, og har tid til å sette deg ned å se på Kristian!

Han skal vinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På mandag bør vi ha ny tråd... igjen!!

Kos deg med å plage naboer... hihi!!

Og i dag kan du være påkledd hele togturen..

Gooooooooooood helg!!!!!!!!!!

Stooooore klemmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og smiiiiiiiiiiiiil!!!!!!!!!!

Snakkes!!

Ja, blir deilig å kunne slappe av hele togturen, ikke pese med å få revet av seg fillene;)

Vi snakkes på mandag! Da er du godt i gang med kaninperioden din, og jeg er klar for mer kanintid og mindre jobbing og pes:) Og, vi har jo ingrediensene klare, så du skal ikke se bort ifra at vi klarer lage barn denne pp:)

Super helg til deg!

Hallo jenter!!

Sitter her med hodet under armen.. hehe!! Trøtt og sliten..

Men, ferdig med jobbehelg nå! Fotballcup unnagjort.. huset er noenlunde ryddig..

Skal lage pizza nå til mannen kommer hjem fra julebordhelg..

Savner han bare etter en dag.. hehe!!

Omtrent ferdig med mensen.. ferdig nok ihvertfall.. hehe!!!

VIL ha spire til jul...

Ungene er rar for tiden.. maser litt om baby.

Spør om eg ikke kan få fler babyer... dytter i magen og lurer på om den er tom.. skjønne er de!! Eg og mannen sitter bare og smiler.. de skulle ha visst hva mor og far gjør etter de er lagt..hihi!!

Klem til dere!!

Heisann :o)

Hørtes deilig ut; ryddig hus og pizza på vei :o)

Skjønner godt at du savner han. Jeg savner også min kjære etter bare en dag..Og da er det så godt å se hverandre igjen!

Vi hadde hadde en rydde- og vaskesjau her i går, så rent og pent her også. Føles så godt! Bakte i tillegg brød og planla ukas julegaveinnkjøp. Må jo fortsette nå når ny lønning er på vei :o)

Såå bra at tr snart har reist fra deg!

Håper hun holder seg borte leeenge fra nå av.

Julebesøk av henne MÅ jo være forbudt!!!!

Skal være med og jage henne bort,jeg.....

Så søtt at barna dine snakker om baby da!!! Kanskje de aner at noe er på vei ;o)

Skulle tro de ante noe ja.. men tviler på det!

Men, gleder meg veldig til å fortelle!!

Denne uken må eg jammen komme i gang igjen med gavekjøp..

gleder meg veldig til helgen, få opp stjerne og adventstake!! Koselig det!

Er du kvalm??

Det gruer eg meg helt sykt til altså.. takler det dårlig.. ugh!

Men, skal prøve alle ting denne gang som kan hjelpe. Gjorde ikke det sist..

Ha en flott søndag alba!!

Det blir nok stor stas når den dagen kommer og dere skal fortelle om at en lillesøster eller lillebror er på vei ;o)

Er ikke plagsomt kvalm, men kjenner jo at jeg er "uggen" + div. andre symptomer. Tror jeg skal "lide" lenge før jeg skal klage. Har jo ventet såå lenge på dette :-D

Blir kjempekoselig med 1.advent neste helg!!

Det er ei veldig fin og koselig tid :o)

Ha en kjempefin søndag du også, attpåklatt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...