Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny3:)

Anbefalte innlegg

Skal være litt guttegal... og fjortis er bra!!

Skal en spare penger trenger en ihvertfall ikke kjøpe bil... betale på en ting som samtidig synker i verdi.. hm!! Dårlig av å tenke på det...

Tror du får prøve å ta patent på den ideen din, sikkert mange som hadde blitt glad då!!! Hehe..

*pakke pakke*

Fortsetter under...

Sånn ja, ny spenning.. måtte bare svare deg igjen før du fikk sjanse til det... hehe..

Snille damen ville ikke svare.. hun skulle høre med en sykepleier e.l. og så ringe meg opp igjen!!!!! Herremin... kjente det rykket litt i håpet igjen.. uff!!!

Litt håp er ingen dum ting å ha:) SPENNENDE!

Håper hun ringer sånn at du rekker oppdatere meg før du drar!

Menn er jo pene å se på...... :) Kanskje jeg skal skylde på at sambo har vært mye borte? :) Næ, kan vel ikke det, har vel alltid vært sånn:)

Hvem skulle vi fått til å lese inn den beskjeden? Tror jeg må tenke litt på det. Hvem har sexy stemme, og snakker norsk? Jeg er jo litt svak for stavangersk, så på min test vil jeg ha en siddis!

Det var den spenningen...

Gyn. sjøl ringte... den var negativ som forventet...

Men, pytt pytt!! Eg vil være her med nutmeg eg...kan ikke si alba og.. for vi vil jo at hun skal flytte i dag!!! hehe...

Hun mente mensen burde komme snart, så eg spurte hvor lenge eg kunne gå slik før eg skulle reagere... 1MND!!! Ugh.. vil ikke tenke på det engang.. 1mnd.. herremin...

Trøsteklem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var dumt:( Men cysten er borte,og neste pp går bedre! 1 mnd er lenge, det gidder du jo ikke! Nei, TR kommer i helgen, og så er den ferdig på 3 dager. Du skal jo ikke gå rundt å ha mens-smerter i 1 mnd til! Så da blir det en kort syklus på deg slik at du tar meg igjen (ev kan jeg jo ha en litt lengre syklus, hva enn som må til!) slik at vi har IKM samme uke:)

Alba nei, hun sender vi over til 1.trim:) Ikke noe mere å si om den saken.

Hørtes i alle fall ut som en grei gyn! Får du beholde henne?

Takk for klemmen!!!

Ja, ser lyst på det... men kjære deg!! Du har lange nok sykluser om ikke du skal vente på meg..

Ikm samme uke satser vi på...!!

Er så spent på alba altså.. tror du hun har testet?? Og går rundt og smiler på jobb?? eller kanskje hun trenger en klem?? Hmm. og eg som sikkert ikke får svar før søndag!!

Nei, tror ikke eg skal mer til henne.. hun jobber på poliklinikken. Så spørs om eg får gå der uten at eg feiler noe..

Annonse

Kanskje hun ikke har testet? Håper jeg får med meg noen nyheter før jeg logger av på fredag! Man blir VELDIG nysgjerrig av å være her! Håper hun går rundt med et lurt smil i barnehagen nå:)

Nå begynner snart kjedelig møte på jobb med stor kunde. Men jeg slipper å være med på starten, skal bare komme inn på slutten når pizzen kommer. Veldig god deal:)

Har du en grei fastlege?

Eg fikk lyst på pizza og.. hm...

Kan du være så snill å ha med en plakat som står positiv på.. på kampen hvis alba er gravid??

Fastlegen er så som så.. men blir eg gravid, er eg jo så heldig at eg vet litt hva det går i.. kommer vel ikke til å gå så ofte..

Vil nok få mye å forklare skulle jeg stilt opp på Spektrum med en slik plakat:) Nei, vente er nok det magiske ordet her også:) Du må vente til søndag, jeg må kanskje ikke vente lenger enn til i morgen. hehe.

Da har jeg hilst på alle damene som rydde inn her, og så er det bare å vente (dagens ord) tålmodig til de er ferdige med de kjedelige tingene og klare for pizza.

Hehe... eg gir meg!! eg skal VENTE!!!

Sitter her og venter på mannen eg.. jepp!! Venter..

I tilfelle eg plutselig er på vei ut døren:

-god helg til dere begge

-kos deg med besøk nutmeg og huske å vinke til kamera.. eg ser på..

-alba: er sååå spent på deg!!! Tvi tvi!! Eg logger på søndagskveld...

-takk for at du har vært "her" i dag nutmeg!! Og glad på mine vegne..

-klemmer i bøtter og spann!! gavmild i dag... det er helg!!! hihi!!

Tudelu!!!

Takker for klemmer og sender like mange tilbake:)

Kos deg masse, og så ligger det forhåpentligvis gode nyheter fra Alba og venter på deg når du logger deg på igjen:)

Skal huske vinke, om jeg ikke er så salig at jeg er hinsides kontakt;) (har en forkjærlighet for herrehåndball, "sykdom" jeg pådro meg i meget ung alder. Damehåndball ser jeg sjelden/aldri på).

Kommer til å savne deg i morgen Attpåklatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Hei jenter!

Åå...så koselig at dere tenker på meg og håper på en gladnyhet..

Blir rørt, jeg.. ;o)) *sukker og smiler*

Attpåklatt: såååå supert at cysten er borte!!!!! Skulle så ønske at gyn kunne gi deg et positivt svar på blodprøven, men cysten er borte!!! Hurra!!!

Ikm-dagen er her nå og ingen slem tante har innvadert kroppen min. Har ikke testet...Opplevd så mange skuffelser de siste månedene, så vurderer situasjonen igjen i morgen...

Nutmeg: har slemme tanta reist fra deg nå? Håper det, så kaninene kan slippes løs igjen ;o)

Håper du attpåklatt har det fint på tur, og at du Nutmeg overlevde langdagen i dag og du gleder deg like mye til helga som meg!!!

Ha en super fredag, flotte bimmere :-D

Klemmer,

Hei Alba:)

Så bra at TR ikke har dukket opp:) Håper hun har vett til å holde seg unna i dag også! Skjønner godt at testingen er litt skummel, du får ta den tiden du trenger:) Vi kan vente i spenningen noen dager til:)

TR reiste sin vei tidlig på tirsdag. Bruker ikke være så lenge på besøk. Har ikke startet kaninsesongen ennå, tenkte spare litt på "kruttet". Siden jeg har så ustabil syklus, og den har vært laaaaaaaaaaaaaaaang i det siste er det mange dager som skal dekkes for å ha en sjangs på å treffe. Så jeg kniper som bare det nå, og tenker vi starter kaninsesongen på søndag:) Kan jo hende jeg har 18 dagersyklus igjen, ingen vits å vente for lenge.

Gikk bra på jobb i går, men det ble sent. Føles nesten som om jeg ikke har gått hjem ennå. Blir ikke like lang dag i dag, er jo fredag:) Fredager jobber man så kort som mulig:)

Du får ha en super helg, uten TR:)

Hei Nutmeg!

Er raskt innom for å si hei mens jeg spiser frokost.

Begynner sent i dag, så har sovet lenge.

Veldig godt, for jammen kjenner man det på kroppen at helga nærmer seg med stormskritt :o)

Godt å høre a tanta di har reist vekk! Man føler seg så mye bedre uten det d....besøket.

Ikke skjedd noe nytt for min del siden i går.

Ingen tr og ingen test.

Ha en super fredag! Ikke så mange timer igjen til helg nå...:o))

Klem,

Deilig å sove lenge når man kan:)

Du får ha en super dag i barnehagen. Er deilig tempratur ute i dag, så du slipper å fryse:)

7 timer igjen til helgen for min del. Men, skal ta en lang lunsj med ei veninne, så dagern blir nok lit kortere enn det.

Veldig bra å høre at TR ikke har kommet.......:) Er så spennende dette her!:)

Kjære jenter!

Hatt en fin-fin helg?

Håper dere har kost dere masse :o))

Jeg er gravid!!!!!

Endelig lyktes det igjen ;-D

Testet positivt med cb digital + en billigtest i dag tidlig og de fantastiske ordene lyste mot oss!!

Flytter derfor over til 1.trim. i dag, men kommer til å henge her for det, så dere blir ikke kvitt meg så lett ;o)) Hihi...

Stor klem,

*hopper og danser*

*griner og ler*

Såååååååååååå koselig!!! Har vært sååå sikker på dette altså!!!

Har tenkt masse på deg i helgen.. og er nå så glad at mannen lurer litt om eg er helt vel bevart.. hehe!!

GRATULERER SÅ MYE TIL DERE TO FLINKE KANINER!!!!

Ønsker dere masse lykke til videre på veien!! Denne gangen går det bra!!!!

Vet at denne spiren ikke kan erstatte den andre dere hadde, men gjør nok savnet mye lettere å takle!!! Ønsker dere alt godt nå... er så glad her eg skriver altså!!! Hipp hipp hurra!!!!!!!!!

Du er hjertelig velkommen på tråden vår... men bare som gjest!!!! Du skal fra 1.trim over til 2... og vi håper veldig at vi kommer etter deg snart!! Men, dette fortjener du mest!!!

Så nå skjer det ihvertfall i "rett" rekkefølge!!!!

Grattis igjen!!

*klemme på alba* *klappe forsiktig på spiren*

Stooooor klem!!!!!!!!!!!

Åååå, kjære attpåklatt!!!!!

Snufser som bare det her av alle de gode ordene dine....

*tørker og skriver*

Albamannen og jeg har smilt og smilt i hele dag, og tør håpe at juli er vår babymåned.

Støttende ord og varme tanker som du viser, betyr mye for meg.

Jeg SKAL være på 1.trim. helt til jeg hopper over til 2.trim. JA!! Dermed basta :-D :-D

Holder av en plass til deg og Nutmeg på 1.trim. og i ventetiden så lover jeg å være trofast til tråden vår her inne ;o))

Har du hatt en fin helg?? Kost deg på tur?

Sender en stoooor klem med masse babystøv på!!

Takker stort for babystøv!!!

Nå trengs bare el... men, først trengs vel en slikkelig mens på besøk!?? Og det mangler eg fortsatt... hehe!!!

Godt du holder av plass.. ser det er litt mer liv der nå enn tidligere!!!

Vi kommer så fort vi kan... nutmeg først håper eg!!! Rettferdighet er viktig!!!

Og nå er jo kaninsesongen i gang for nutmeg!! Vi lover å øve her i mens... hi hi!!

Helgen har vært... eh.. hva skal vi si??? Annerledes??

Bilen!!!!!!!!!!!! Det har helgen handlet om... men, greit å skifte fokus av og til...

Den, for å si det kort, gav opp!!!! F...!!! sa eg då... er sliten nå faktisk!

Det har vært endel styr kan du si... og billig blir det ikke...

Men, vi har kommet oss hjem!!

Så, eg sa akkurat til mannen, at han måtte si til meg at alt skulle ordne seg... alt?? sa han.. ihvertfall bil og baby, sa eg... hehe!!

Og, det skulle han fikse!! Bil og baby skal eg få!!! *glede seg*

Nyt den deilige følelsen dere har nå... *misunnelig*

Det er helt fantastisk å være i "startgropen"

Klemklem!!!

Nå er jeg så glad, så glad! :) Tenk at Alba er gravid:) Det varmer:)Heldig unge som får dere til foreldre:) Finner ikke helt ord jeg, ble bare så veldig glad:) Fint du holder av plass til oss i 1.trim, og varmer opp 2. og 3. trim til vi kommer:) Og, titt innom her i ny og ne, må jo holde kontakten:) (tror nok jeg kommer til å snike litt på 1.trim for å se etter deg....;)

Attpåklatt; så bilen døde? Ikke gøy:( Kan ikke ha vært mye moro med 2 unger og det været som har vært i helga. Men bortsett fra det var det en fin helg?

Jeg hadde en super helg. Håndballkampen var....sukk..... Og vi var ute å spiste en god middag etterpå, og på kafe. Kan leve på lørdagen til langt uti januar:)

Søndagen startet kaninsesongen. Var bare 1 problem. Sambo fikk kraftig migrene, og er ennå ikke helt frisk. Så, vi får se om den ikke starter i dag eller i morgen. Ikke så mye å få gjort med det. Kan liksom ikke hoppe på ham når han bare ligger rett ut og har så vondt at han kaster opp. (Vel, ikke ennå i alle fall. : spør meg igjen om et års tid dersom vi ennå ikke er gravide:)

Noen som skal noe koselig i dag?

God morgen!!!!!!!

Her er vi lykkerus for alba enda!!! Tror jammen eg drømte om deg nutmeg i natt!! Din tur til å få spire... så håper jammen migrenen forsvinner!!!

Har hatt min dose men hodepine i det siste... dritlei!!

Men, tenker kanskje for mye?? Bekymringene ligger liksom å lurer...

Men mannen har lovet meg to ting nå som han skal fikse!! Ny bil og baby... hehe!!

Så vi prøver å være flinke kaniner hele tiden!!

Bilen er nå på "sykehuset".. står klar der når doktoren har tid!!

Eg prøver å glemme den... leter på nettet etter ny!!! Orker ikke mer!

Fikk låne lillesøster sin bil(størst motor av de tilgjengelige), fikk tak i en stor henger!! Mannen kjørte "vraket" hjem på lørdag, opp igjen og hentet oss igår, ned igjen med pappa sin bil.. snille familien!!!

Skal få levert bilentilbake til helgen igjen...

Men, det som er mest slitsomt er at mensen fortsatt ikke er kommet!!

*vente..vente..vente*

Prøvde å finne deg på tv på lørdag... hehe.. men visste ikke helt hva eg så etter!!!

Ikke så mye koselig på programmet i dag.. få orden på huset/klær o.l.

Regner i bøtter og spann!!!

Du da nutmeg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...