Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny3:)

Anbefalte innlegg

Ja, i da er den store dagen her, dagen vi muligens får svar på de fleste spm........ Håper dere logger dere på utover dagen med GODE nyheter!!!!!!

Ikke så mye nytt å komme med her. Koselgi kveld i går, og det blir nok en lang dag på jobb i dag.

Håper det gikk bra med tanntrekkingen i går Attpåklatt!

Lykke til med undersøkelsen i dag til Atpåklatt, og lykke til med testingen i dag til Alba (om du skal teste:) . Du får i alle fall ha en fin IKM dag uten TR!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7106459-alba32-nutmeg-og-attp%C3%A5klatt-ny3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny3... for noen skravler... hehe!!!

God morgen!!!!

Ja, nå er dagen her... men akkurat nå er eg litt nervøs, "kan vi ta det i morgen?"

Neida, skal bli godt å få vite uansett!!

Merket mannen var litt merkelig når han gikk i dag.. stakkar, ikke godt å vite hva en skal si!!

Nå har eg nettopp tatt pinex.. hodet vil ikke samarbeide i dag!!! Ugh!

Nå skal eg få de søte små på skolen, har sikkert tid til litt bimming før eg går til ul...

Takk for lykkeønsker!!!!

Klem!!

Hei du..

Er ganske plaget av hodepine ja... så den slår til når eg trenger den som minst!! Men, men!! Håper det blir mitt eneste "problem" i dag...

Det gikk veldig bra hos tannlegen, hun hadde imponert de fleste, også pappaen!!! Hun fikk nesten fritt spillerom på lekebutikken etterpå..

Skal være der 0940.. kjører 0915 tenker eg..

Bruker å dukke opp når det passer som dårligst den hodepinen. Sambo bli ofte dårlig dersom det er noe han har gledet seg veldig til. Er som en unge:) Så det har ofte hendt vi har måtte avlyse ting fordi han ligger i fosterstilling i senga og ikke kommer seg noen vei. Så etter noen år lærte jeg jo fort å ikke snakke så mye om ting vi skulle og jeg visste han gledet seg til.

Hørtes ut som et vellykket tannlegebesøk:) Da var det overstått:)

Hadde du en fin kveld i går, eller tenkte du bare på ul i dag?

Kvelden min delte eg med de gamle... så det var en kort kveld her hjemme før eg krøp til sengs.. litt oppbrukt etter jobb. Men det var nå en grei nok vakt...

Tenkte endel på ul.. prøver å la være, men, det er ikke så lett!!

Så du skal være lenge på jobb i dag du da... "treffer" gjerne alba du då.. tviler på hun logger seg på før eg drar... er så spent på henne!!

Krysser alt nå.. helt til eg må spre bena for doktoren... hehe!!

Du koste deg med oppvaskfri middag..?? Tror eg må ut å spise en dag eg og... koselig det.!!

Annonse

Jeg koste meg! God mat, ordentlige tallerkener og ingen oppvask. Blir ikke oppvask i dag heller. Er møte, med pizza, på jobb. Fredag skal sambo lage mat, og lørdag skal vi ut å spise. Kanskje bursdag søndag, så ingen oppvask da heller. Bra uke:)

Skikkelig spent på Alba ja!:) Her krysses alt, også bena! (sprikepause noen dager;)

Uff, kommer ikke ordentlig i gang i dag. Var supereffekriv i går, men i dag som jeg har en del kjedelig rutinearbeid får jeg liksom ikke helt dreisen på det.

Ikke lett å komme i gang alltid...

Det må eg si er uken sin.. nyt det!!

Åååå, så eg har lyst å legge meg!!! *vil ikke.. vil ikke.. vil ikke..*

Håper at det er en "snill" doktor.. mener de sa eg ikke fikk den samme som sist!! Hmf..

Jaja... de vet vel hva de holder på med..

Nervøs eg..?? Neida..

Helluuu!!

Nå er eg tilbake like hel!!

Cysten er BORTE!!!!!!!!!!!!! Hipp hipp hurra!!!

Er sååååååå lettet!!!

Hun syntest det var ganske rart at mensen ikke var kommet... så på ul at slimhinnene var tykke!! så det kunne bety at mensen var rett rundt svingen... eller veldig tidlig sv.skap... tok blodprøve!!!

Er ikke så veldig spent på den nå, for eg måtte jo tisse på pinne med en gang når eg kom hjem... det var en strek på den....men ville ikke få noe håp mens eg ventet på prøven!!

Så nå får vi bare håpe at mensen faktisk gidder å komme... så blir det kanintid igjen!!

Kjekt at du har tenkt på meg!!!

Annonse

Jepp, nå er vi lettere.... men synes det er litt lite håp... den testen er så negativ som det går an... og det får da være måte på hvor sen el eg skal ha hatt!!

Hun sa det som oftes gikk veldig fort tilbake til normalen etter spiralen, men alltid noen unntak, synd for meg at eg måtte være det.. hehe!!

Men, er veldig glad for det!! Føler meg plutselig mye friskere nå!!!

Må bare halitt tålmodighet enda..

Hun hadde liten tro på at det var cysten som hadde gjort forstyrrelsene..

Så nå skal vi gjøre det vi har gjort i det siste.. vente!!! Hehe..

Venting er man god på, blir liksom aldri kjedelig.....:)

Et par spennende dager for oss også; Grunnmuren vår var for høy (jeg har lyst til å kaste stein på graveren!), og nå må kommuen ta en befaring på tomta for å se om de godkjenner den. Gjør de ikke det...... Vel, det orker jeg ikke tenke på en gang. Satser på at det går greit.

Men som sagt, husprosjektet tar fokus vekk fra babyprosjektet, og når ting butter litt imot må man jo ofte trøste hverandre med kos og sex....:) Aldri så galt at det ikke er godt for noe (men jeg kjenner jeg uansett er SUR på den idioten av en graver som jobber med slikt og skal vite akkurat slike ting. Hadde man hatt peil hadde man jo gjort det selv! Er en kompis av sambo, men jeg kan garantere at han IKKE blir invitert på besøk med det første. Tja, men mindre jeg skal kaste stein på ham da, kaster ikke så langt).

Blir en super helg for deg da! UL og tanntrekking overstått. Kanskje gravid, kanskje kommer TR slik at du kan begynne på ny pp med vissheten om at cysten er borte og alt er i orden, og du får leke med tantebarnet!:) Høres ikke dumt ut!:)

Oj.. det blir spennende...

Gi beskjed når det skal kastes stein på noen.. eg e med!!!!

Mye god trøst i god sex ja..

Skal prøve å bare fokusere på det positive denne helgen ja, og det er jo endel!!!!!!!!!

Krysser alt for alba igjen!!!!!!!!

Tror eg må ta et par pinex til...ugh!! Hvile litt på sofaen også kanskje??

Legg deg på sofaen og sov litt! Var det ikke 3 timer å kjøre til foreldrene dine? Greit å være i form til det!

Gir beskjed om jeg trenger stein-kasting-hjelp:)

Nå som det gikk så bra for deg er jeg enda sikrere på at Alba også kommer med gode nyheter:) Krysser alt jeg har!

Tror du får en kanonbra helg:)

Jo, 3-3,5.. må ta ferge også.. så det spørs hvordan det klaffer!!

Ble visst for liten tid å sove.. mannen ringte å lurte nå, han ble lettet han!!! Gleder seg til kanintiden!! Håper eg får mensen i helgen.. to fluer i en smekk.. (pleier ikke å bli så mye på han hos svigermor..)

Hun som stakk meg i dag, var ikke flink!! Har det merke på armen... skal bli gøy å forklare mamma og de hvorfor eg har måtte ta blodprøve..

SKAL ha en kanonhelg ja.. skal jo bare kose meg med familien!!!

Håper du har en flott helg å fortelle meg om på mandag også... oj, lenge til det...

Snart hente barn, regntøy++++ glede seg!! Det er favoritten det når hodet er sånn...

Du har jo tatt blodpørve for å se om du har jernmangel! Har du ikke vært litt slapp i det siste?;)

Blodprøver er greit så lenge jeg kan snu meg vekk. Gjør jo ikke vondt, er mer det visuelle.

Du er er ferdigpakket og klar? Venter bare på mannen?

Vi starter nok kaninsesongen søndags morgen:) Knipe til da:)

Takk for tipset!! Håper de ikke ser det..

Nesten ferdigpakket, måtte bare sitte her nå til pinexen har gjort jobben sin.. tror det er noe på vei..

Gleder meg til å døse i bilen.. håper den tåler turen.. hehe!!

Mannen kommer om et par timer tror eg..

skal tenke på deg på søndag..hehe!! *krysse fingre før frokost*

Hørt noe mer fra han som ville kjøpe bilen? Den holder nok, den som nettopp har vørt hos doktoren!

Du trenger ikke starte krysse fingrene så tidlig. Barnløs vet du..... Så med søndags morgen mener jeg vel rundt kl 13-14......:) Deeeeilige lange morgener i senga:)

Er KLAR for helg kjenner jeg! Får besøk fra vestlandet denne helgen, og vi skal på håndballkamp (Norge-Danmark, herrelandslaget). Og så blir det muligens bursdag hos svigers. Masse å glede seg til!

Får dere fint kjørevær eller øser det ned?

Han prøvekjørte den i går... men (u)lyden er tilbake!! Så han vill prute litt tror eg.. så de skulle snakkes til uken.. spennende!!

12.14 tiden??? Jøss!! Da er vi vel i bilen, på vei hjem igjen.. hehe!!

Så kos med besøk!!

Viser de kampen på tv?? Da må du vinke til meg!! Hehe.. skal se etter deg... du er vel typisk nutmeg..liksom..??

Helt typisk muskat ja:) Er vel mer en muskatnøtt, ikke revet muskat:) Og så er jeg en meget blek muskat (tror kanskje muskatnøttene har grønt skall, er jammen ikke sikker).

Ja, kampen går på tv. Lørdag kl.16.15, tv2 sender den om jeg ikke husker feil. Vi har gooode plasser langt frem, og kommer IKKE til å ha malt noe i ansiktene våre eller vifte med plakater av noe slag. Kommer bare til å sitte glise og kose oss:) Skal ha med sambo også.

Håper bilsalget går kjapt i orden med god fortjeneste:)

En bitteliten plakat med Bim på.. eller noe sånt..?? Hehe..

Bilsalget kan gå i orden fort hvis vi er heldige... MEN ikke noe fortjeneste!! Det toget er gått.. hehe!

Sitter her og lurer på om eg skal gidde å ringe om blodprøven i det hele tatt... er ikke det eg har mest lyst til nå.. høre en hyggelig dame si:"sorry, du er nok IKKE gravid du"...lykke til videre liksom...

Jaja, får pakke litt mens eg tenker.. det stikker skikkelig vondt i magen nå. Kan ikke huske at eg har hatt det før mens før.. hm?? Er liksom litt uerfaren på tr-området nå...

Om du ser to som gliser bredt når Johnny Jensen er på banen, ja så er det meg og venninna mi. (herregud, jeg er en guttegal fjortis innimellom!) Nok BIM skilt har jeg nok ikke med:)

Er vel ikke så ofte man får fortjeneste på bilsalg. Hørt lange foredrag fra sambo om hvor fort de faller i verdi. Men så lenge man ikke taper så alt for mye er det vel greit tenker jeg:)

Og nok en gang; ja til sexy mannestemme som gir gravid - ikke gravid beskjeder! Også hos legen! (her var det igjen; guttegal fjortis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...