Love2bemom Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Var inne på tråden min og så at du skulle på kontroll og at du mistenkte at hodet var festa. Er så spent på ka du får beskjed om!! Ble ganske overraska når JM sa at hodet var festa. Men at det nok var derfor at æ var litt plaga (har litt bekkenløsning fra før)og no presse det litt mer. I tillegg er det oftere på do. Spurte JM om hodet kunne løsne no da,men det mente ho at det ikke ville gjøre,for det satt godt fast nedi bekkenet. I tillegg sa ho at det ikke betydde at babyn kom tidligere. Er jo tross alt 2 mnd til termin... Så fikk litt angst der, tenk om den kommer før, om æ er lengre på vei ol...Men det mente ho også var umulig... Hmm... Håpe du gir lyd fra dæ...synes det er så skremmende og være aleine om at hodet er festa sæ så tidlig...er æ unormal liksom?*ler* Nåkka skal det være...
Love2bemom Skrevet 16. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. november 2006 Dytter...samtidig som æ vil si at æ skal dra bort til lørdag...og der æ skal er det lite med internet.... Håper det gikk bra hos JM da
Maisie Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Hei, skal ikke til jordmor før klokka to i dag. Vet ikke om hun kommer til å kjenne etter om hodet er festet, så jeg skal spørre henne. Godt å høre at selv om det skulle være festet, så betyr ikke det nødvendigvis at babyen kommer før tida. Skal holde deg oppdatert, hehe.
Maisie Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Ja, da var jeg tilbake fra jordmor. Hun kjente på magen, og sa at babyen lå med hodet ned, sånn som jeg trodde. Men hodet var ikke festet enda. Var nok litt tidlig for det, mente hun. Men hun trodde ikke at babyen kom til å snu seg med hodet opp (puh, minsker sjansen for setefødsel), bare fra side til side. Stikningene jeg har kjent kan enten være lillegutt som krafser, eller bare nerver og litt sånn som blir berørt.
Love2bemom Skrevet 18. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2006 Da var æ hjemme igjen...Borte bra,hjemme aller best:) Okey...ja,det er jo positivt at dem ligg med hodet mye ned. Da like dem jo det. Ja, JM sa at det var tidlig for første gangs,men ikke unormalt... Men æ vet ikke ka som gjør det...Ikke er æ lengre på vei heller sa ho...Og da burde æ vel vært større...Hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå