Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 nettopp toke på meg ny bukse, så måtte jeg selfølgelig nyse.. og da ble buksa helt våt.. pokker ta : (
Maisie Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Bruk truseinnlegg hvis du er plaget av dette ofte. Såfremt du ikke tisser gjennom det da.
hønsemor Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Jeg vet hvordan du har det. Og truseinnlegg har ikke vært nok her hos meg ved de verste nysebyene. Jeg har nettopp vært forkjøla med kraftig hoste og måtte da gå til innkjøp av tena sånn at jeg slapp å vaske klær hele tiden. Tena er bare vannvittig mye bedre enn vanlig bind til denslags lekkasje. Kanskje derfor de er oppfunnet? hmmm
selfangerkjerringa Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 jeg kniper alt jeg kan jeg!!! Men det er ikke alltid så lett å holde inn dråpene heller når det sitter et hode i bekkenet og presser på alt jeg har av indre organer, og dustemannen min får meg til å le så jeg brettes i to....
Meg&Lilleskatten Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Heehe...Uffda! Jeg føler med deg med den pressinga på alle organer..*hehe* ..Egentlig er det jo bare koselig å le litt...Sikkert sunt for fødselsforløpet! Da tåler en å tissse litt på seg... -Du får be dustemannen være litt mindre morsom, tror det er løsningen;ø)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå