duppsko Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 huff, alle jeg kjenner føder lenge før tiden.. men jeg kjenner ikke noen symtoner på at fødselen nærmer seg i det hele tatt.. jeg har en følelse på at jeg kommer til å bli satt igang 14 dager på overtid.. magen har ikke sunket, og slimproppen har ikke gått.. aaargh!!! blir gal jeg.. også får jeg ikke sove : ( ! derfor er det godt å få syte litt... : )
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 syter med deg 9 dager til termin og alle trodde jeg skulle få såå lenge før.. grøss! Har heldigvis vurdering for igangsettelse om 9 dager da.. pga ekstremt høyt sf-mål- så håper jeg i tillegg slipper overtid ja!!
hønsemor Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Å jeg er lei jeg også. Men hos meg gikk slimproppen onsdag og torsdag i forrige uke så jeg har liksom vært klar siden da jeg. Har hatt kynnere og menssmerter, men ikke noe mer enn det. Venter liksom på at kroppen skal sette inn støtet, men det skjer ikke noe mer. På stedet hvil. Jeg blir gal. Har 4 dager til terminen jeg da.
Gjest Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Huff, jeg opplever det samme som dere. Jeg har termin i morgen 17. november.1 dag til termin! Har tak nederst i magen, men de er ikke sterke nok til å sette fødselen i gang.Har kynnere og menssmerter jeg også. Slimproppen har gått, og var til undersøkelse hos jordmor på mandag som sa at livmorhalsen var moden og utflatet..2 cm åpning...Hun trodde jeg ville føde i løpet av uken, men ingenting har skjedd. Håper det skjer noe snart. I dag har mannen min bursdag, og han sier at det hadde vært en utrolig flott bursdagsgave for ham hvis jenta vår ville komme i dag... Men har ikke hatt noen tegn ennå til at det vil skje. Kjenner jeg er lei av hele magestyret nå.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Må trøste deg litt jeg da..... Tror alle har det sånn når man går og venter og er lei. Jeg var på kontroll hos jordmor dagen før termin. Hun undersøkte meg men klarte ikke kjenne livmorhalsen engang så jeg forberedte meg på å gå langt over tiden. Ikke kjente jeg noenting heller. Magen sank ikke, jeg var på do x antall ganger på natta og alt var tungt og dritkjedelig. Men så plutselig så skjedde alt på en gang. Tre dager over termin kom jenta og plutselig var det over!! Lykke til!!
silhah og emilie Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 jeg har også termin om 2 dager og ingen tegn til at noe skal skje...var til legen sidt onsdag og han sa at jeg sikkert ikke kom til kontroll i morgen...jeg kommer nokk...blæh
Meg&Lilleskatten Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 har termin i morgen..i gårnatt fikk jeg tegningsblødning..som da er "annonsering av fødselen" , som jordmor kalte det så fint..*hehe*... Har murringer i korsrygg og menssmerter..men det er liksom det... -Venter på ett tegn! *;P -Dere som sier dere "ikke har mistet slimproppen engang".. Dette er veldig overfokusert..alle leter etter den "proppen", noen med hell andre uten...Dette har da INGENTING med om fødselen starter snart eller ikke! =) (Før visste de ikke hva en slimpropp var, fordi ting skjedde når det skjedde, å alt ble ikke overfokusert som mye faktisk blir nå! ) Ikke rart vi blir litt skrullete av å vente på tegn ol..... Jeg har IKKE sett noe il slimproppen, men var MYE gladere for tegningsblødningen..for DET er ett tegn...;O) Jordmor regnet med fødsel i løpet av helgen..så jeg kan jo håpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå