Gå til innhold

Skal/skal ikke vite kjønn? hjelp:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL 28 nov og gleder meg sååå mye, da får endelig sambo se h*n ,men er så usikker på om vi skal vite kjønn iallefall jeg.. får jo mest sanns bare en sjanse(gratis).. Synes det er litt spennende å ikke vite har ingen fra før så å vite kjønn er egentlig ikke praktisk for meg.. Kjøper nøytralt uansett.. Men tror sambo vil vite det:-/ hmm å vil liksom at vi skal gjøre det samme. Hva har dere gjort ,vet eller vet ikke? skal eller skal ikke vite?!

Takk for råd;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke vite kjønnet,visste det ikke sist gang heller.

Er ikke lett når to stk ikke mener det samme.

Mannen min vil vite det,det skal han få lov til,

så lenge han holder det hemmelig!

Skrevet

Jeg er desverre like rådvill? Først så ville jeg,,men så. Ombestemte jeg meg. Hørte nemlig om en som fikk vite feil kjønn i fjord....Da er jeg jo like langt tenker jeg da.. Så jeg vet heller ikke riktig hva jeg gjør. Vi har heller ingen fra før og en like rådville som dere/du. Lykke til med valget. ;-)

Mvh MJ

Skrevet

ta med en konvolutt og et ark.

Be legen skrive på kjønnet på arket, brette det og legge det i konvolutten. Så limer dere igjen.

hvis dere angrer siden er det bare å åpne!

legen min spurte om han skulle gjøre det sist da jeg ikke ville vite det, men samboeren min ville, men vi ble enige om å vite det da!

Skrevet

Viste ikke med de to første. Nr 3 ville jeg vite men ikke mannen. Denne gang ville begge vite ;o))))

Veldig spennende å ikke vite ;o) Denne gang valght vi å vite fordi vi var liksom ferdig med å få barn. Må starte med innkjøp på nytt.... Litt lettere da å vite kjønn....

Skrevet

Jeg håper og få vite kjønnene på ordinær ul til mandag.

Dete er noe både jeg og sambo ønsker, da det er vansklig og kjøpe nøytralt til to.

Vet ikke om jeg hadde ville det vist det var en..

Vansklig det der;)

Skrevet

Syntes det er en gledet på veien å vite hvilket kjønn det er, vi ville vite det med begge.

Har bekkenløsning, og da er det lurt å begynne tidlig med vask og sortering av brukte jenteklær... Eller siden vi nå vet at det er gutt... så kan jeg begynne tidlig å shoppe!! ;-)

Nå slipper vi å tenke på alle jentenavnene, i tillegg til guttenavn.

Skrevet

Jeg skulle ikke vite denne gangen heller jeg, men gubben ville så gjerne vite. Så da jeg lå der på benken så tok min nysgjerrighet over, så vi vet med 95% sikkerhet at vi får jente:) ( de sier at de tar feil 1 av 20 ganger, så derfor den sikkerhetsmarginen):)

Skrevet

Vi vil vite.

Vi ville vite forrige gang også, men jordmora klarte ikke å se hvilket kjønn det var. Ble litt skuffet der og da husker jeg, men da hadde vi ihvertfall gjort det vi kunne for å få vite. Roet meg med det, og ventet i spenning resten av svangerskapet.

Skrevet

Dere må jo bli enig...men likte ideen om å få det på et ark i tilfelle dere ombestemmer dere. Jeg har to barn og venter nr 3. De to første ville jeg ikke vite,men denne ganger var vi enig om å vite hva det blir....

Skrevet

Jeg ville vite kjønn, men for sambo var det ikke så nøye, men det endte med at vi fikk vite det på UL da:) Tror nok vi damer kan være mer interessert i å vite kjønn ettersom vi er i ferd med å "bygge rede" og en vil jo sikkert handle litt klær og div utstyr før den lille kommer:)

Merker at kommende pappa sier "han" hele tiden og har begynt å planlegge gutterom og greier, gleder seg stort.( han hadde nok stelt i stand et prinsesserom hvis det hadde blitt jente da, så kjønn hadde nok ikke noe betydning)

Følg magefølelsen!!!! kan jo hende dere ombestemmer dere på UL, Kan jo godt fortelle Jormor at dere er usikre???

Skrevet

Dette var jo veldig lurt da;-.. hadde overhodet ikke tenkt på at det gikk ann jeg;)

Skrevet

Tusen takk fror alle råd:-) de hjalp virkelig... Tror ikke jeg vil vite det, håper samboern ombestemmer seg og velger å ikke vite det.. Men skal gi beskjed om at vi er litt usikker og kanskje få det på et ark , er veeeeldig nysgjerrig jeg da .. dette var jo en kjempe go ide;-).. Men ka jo hende som mange andre at når man ligger der så ombestemmer vi oss?!? Men håper jeg klarer å la vær og venter helt til h*n kommer ut

:-)

Skrevet

Hos oss er det sånn at jeg vil/ville ikke vite mens sambo vil/ville... Med første ble vi enige om å ikke vite så skulle vi vite med neste. Og da blir det slik. Sist visste vi ikke (jeg var sikker da-og jeg hadde rett) og denne gang skal vi vite på UL, 19.des.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...