Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til jordmor imorra,men ikke før klokka 4.lurte da på om jeg kan ta urinprøve om morran,og evt hvor jeg skal sette den?eller om jeg må ta en før jeg reiser?vet det er spurt om før,men orket ikke å sitte å bla igjennom alle sidene!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker ikke...sorry...men jeg må tisse uansett når..så jeg skviser ut en liten skvett på doen hos legen før timen jeg..... :)

Skrevet

tusen takk for svar!da gjør jeg også det!måtte ta en hos henne en gang fordi jeg glemte å ta med,så det kan jo ikke være så farlig.:)

Skrevet

Du kan fint ta en om morgenen, og la den stå i romtemperatur resten av dagen fram til timen:) Det sa ihvertfall min jordmor!:)

Skrevet

hmmm...nå ble det vanskelig..:)jeg får se hvor trøtt jeg er imorra da:)om jeg orker å finne fram glasset..takk for svar!

Skrevet

Sett den i kjøleskapet du. :) det er vanlig prosedyre når en tar urinprøver på kvelden på sykehus og ikke får analysert den før nesten dag.

Skrevet

Jeg gjør som Bekkeblom sier..Setter morgenurinen i kjøleskapet før hver legetime.

Skrevet

jeg har og fått beskjed om å sette den i kjøleskapet...

Skulle helst ikkes tå i romtemp mer enn 2 timer sa hun...

Skrevet

Kjøleskapet er tingen ja... fikk med slik infoark fra apoteket sist gang jeg kjøpte glass til å ta urinprøver på og der sto det de skulle stå i kjøleskapet.

Skrevet

Kan visst bare "avlegge prøven" like før timen også, fikk jeg vite. Så da er vel ikke det de skal sjekke helt avhengig av den konsentrerte morgenurinen. (Hvor konsentrert den nå enn måtte være etter x antall dobesøk i løpet av natta...)

Skrevet

jeg fikk beskjed om at det var viktig å få morgenurin, for etter at du har vært oppe en stund kan det frigjøre proteiner i urinen, og det vil de helst ikke se hos gravide:)

Skrevet

Ta den om morgenen, og sett den i kjøleskapet ;)

D sier min jordmor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...