nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 for lillegutt har vært så stille, og det er veldig ulikt han!! Så da ble jeg bekymret. Alt var fint, heldigvis. Fikk høre hjertelyd, og tatt en ultralyd. Og det beste av alt dere, han har funnet ut at hodeleie er fint!!!! Legger han seg på tvers igjen nå altså, da blir jeg gal!
Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 så bra!! ) min er oxo stille...kanskje jeg kan snike meg til en ekstra ul..? hihi.. hun kviknet utrolig nok til etter et langt varmt bad...litt mot det ordinære hu skreppa her
Mary1- født victoria Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Det var bra ) Han får holde seg med hodet ned nå ;o) Klem
MM med spire Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Så godt å få det sjekka... Håper han holder seg på plass nå da
Gjest Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 Godt at han hadde det fint inni der. Vi skulle hatt sånn kikkevindu inn til dem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå