Gå til innhold

Vente til jul med å fortelle det?


Ella29

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som ønsker vente til julaften med nyheten til kommende besteforeldre? Er 11+6 i dag, går greit å skjule det, syns ikke enda, så håper det holder seg sånn. Det er jo uansett normalt med vektøkning etter å sluttet å røyke;) Går i stor hettegensere til vanlig og de hjelper jo mye. Har veldig lyst å fortelle det, samtidig som det vil være en fantastisk julepresang og en fin anledning når alle er samlet:) Tenkte kanskje kjøpe t-shorter fra BIM shopen med verdens beste mormor etc til alle sammen m en hilsen. Eller andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde selv planer om å gjøre det på ca den måten på julaften.

men gikk litt skeis. he he.

 

hadde også tenkt å kjøpe noen digitale tester å pakke inn jeg da. hi hi

 

julaften er en genuin dag å fortelle det på :)

blir jo en suuuper gave til vordende besteforeldre :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fortelle det på julaften:) Gleder meg vilt! Er bare 6+6 ennå, men det er faktisk ikke så lett å skjule graviditeten som jeg hadde trodd.Angrer litt på at vi var helt ærlig om prøvinga hele tiden, folk maser så innmari da! Dessuten har magen vokst allerede, vet det er tidlig, men sånn er det bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også gi dette som en julegave....

Men det blir lille-julaften, julaften og første juledags-gaver for vår del, siden vi ikke treffer alle samtidig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal oxo vente til jul med og fortelle.... hadde vi tenkt.....;) er ikke så lett å ikke si noe, men tror det skal gå bra!!!

 

Gleder meg sånn til og kunne si det!!

Har sagt det til bestevenninnen min da, og søsteren min, iom at hun akkurat har fått en herlig gutt. Greit og ha noen og spørre om saker og ting!!

 

Julaften er en bra dag og si det på iallefall!!! Verdens beste julegave!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også prøve å vente til jul med å fortelle de vordende besteforeldre! På svigermors side blir det første biologiske barnebarn, så hun blir nok superglad! Jeg gleder meg vilt.. men det blir vanskelig å unngå å drikke fra den 21. da vi kommer til England og til 1. juledag - der går det jo i gin-tonics hver dag og de er jo vant til at jeg også tar meg en tår... hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er akkurat 12 uker på vei på lille julaften, så vi forteller det da:-)

Tror svigers kommer til å bli helt i ekstase, litt mer spent på pappa.. Han har allerede 6 barnebarn(jeg har 2 halvsøsken) men nå er det jo gulljenta som skal ha baby da så hehe:-)

Vi gleder oss masse til å fortelle vi;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket så vidt om og vente til julaften,men det ser ut til at det blir før;o)

Magen har allerede kommet..Jeg er bare 8+4 ,men det er en synlig kul på magen allerede(nummer to)

Skal vente til 10 des for da er jeg 12 uker,det skal jeg klare;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal vente til jul med å fortelle det. Da er jeg tre mnd på vei, og "trygg". :) Jeg er bare 7 + 2 nå, så det er jo noen uker til enda. Min familie bor på andre siden av landet, mens min samboer sin familie bor i sammy by, så det har blitt noen små hvite allerede til dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være den beste julegaven kommende besteforeldre kan få! Hadde tenkt å si det under julemiddagen, og så for meg hvor glade alle kom til å bli, men siden jeg er sykemeldt pga kvalme fortalte vi det i hui og hast på telefon, det var ikke like koselig selv om alle ble glade:(. Synes den ideen med å ha på t-skjorte med pil ned og "baby" på er god, jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mamma som er veldig glad i å strikke og hekle, så jeg tenkte at julegaven hennes fra meg i år kunne være en kurv med garn, strikke/heklepinner og en oppskrift på noe søtt til en liten baby:) Det blir første barnebarnet til foreldrene mine, så hun kommer nok ikke til å misforstå den.. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...