Gå til innhold

Eg ekje gravid lengre:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvor langt var du på vei? Åssen vet du at du hadde eggløsning? Man kan ha eggløsning selv om man er gravid, da...

Krysser det som krysses kan for at alt er som det skal!

*trøsteklem*

Det høres nå rart ut at det skal være en grunn til å miste? Jeg hadde det sånn de første fire mnd i siste svangerskap. hadde ekstrem svangerskapskvalme og gikk ned 8 kg på to uker før jeg ble innlagt. Fikk hele tiden høre at det ikke var farlig for fosteret, for det tok det den trengte, men for meg var det ikke bra. Har aldri hørt om noen som har mistet pga av det....?

Annonse

Hei.

Kjempetrist at du mista,vet hvor jævlig det er. Men du,at du spiste lite og spydde skal ikke ha noen innvirkning på spiren,det første trimesteret. Det var helt sikkert noe annet som førte til SA,det var ikke noe du kunne gjort mtp mat og sånn. Det er maaaange som er voldsomt kvalme og ikke får i seg næring,og det er bare for din egen skyld at det er viktig å få i seg nok de første 3 månedene,sånn at du ikke skal bli så trøtt og uopplagt....

Ville bare si det,så du ikke går rundt å gir deg selv skylda.

god bedringsklem :-)

Hei kråkebolla!

Så trist at du mistet spiren din!

Det at legen sa at han trodde det var pga kosten , tror jeg ikke er helt riktig!

Jeg har hatt 3 svangerskap det jeg har gått ned ca 5 kilo dei 3 første mnd, på grunn av kvalme!

I et av svangerskapa var jeg innlagt 1 uke på grunn av at alt kom opp igjen!

Jeg var veldig redd at dette var farlig for fosteret, men alle på sykehuset sa at fosteret tok det det trengte av næring

likevel!

Det som ikke var bra var at man kunne bli uttørket på grunn av væskemangel!

Så du må ikke bebreide deg selv for at du mistet i allefall!

Lykke til og jeg håper du bli gravid igjen fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...