Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Vil bare si til alle som bruker cipralex at jeg ble gravid selvom jeg går på pilla!!;)
tinejento Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hei! =) Gratulerer!!!! God å lese at du er så lykkelig!! Jeg gikk på cipralex i 2,5 år, før vi bestemte oss for å prøve.. Legen min anbefalte meg da å slutte, noe jeg gjorde... Var helt uttafor i nesten tre uker, hadde skikkelig abstinenser og var konstant grinete lei meg. Da kroppen hadde vent seg av med dette, gikk det aktisk veldig bra!! =) Ble gravid mnd etter! er nå snart 16 uker, og tross en del depresjon går det MYE bedre enn forventet!! Lykke til!! -Tine
Gjest Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 gikk på cipralex, men ble preggers jeg også ) Legen mente at cipra var en dårlig idè i de tolv første svangerskapsukene, så jeg slutta. Det gikk helt fint en stund, men så fikk jeg DEN nedturen. Nå er det 8 uker til fødsel, og jeg har begynt igjen. Føler meg litt bedre. Vet du om man kan amme mens man går på cipralex?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå