Gå til innhold

Noen fra Bergen vest her? Eller rett over sotrabroen? Sartorområdet?

Anbefalte innlegg

Hadde vært veldig kjekt å bli kjent med noen i nærområdet! Jeg er innflytter i byen, selv om jeg har bodd her en god stund nå...

Gi en lyd om du bor i nærheten!

Jeg er 25 år, jobber. Utdannet + har tatt tilleggsutdannelse. Bor i leilighet sammen med min kjære som dessverre ikke er helt klar for avspark... mtp prøving. Jeg venter i spenning. Har en pusekatt som behandles som en unge av begge to....

Hvem er du i Bergen vest?

Fortsetter under...

Hei

Jeg bor i bergen vest=) er 29 år,jobber egentlig på haukeland, men er hjemme med småen på 14 mnd, har veldig lyst på to tette, derfor henger jeg her inne=)

Bor sammen med min kjære gjennom snart 10 år ( dvs er 10 år i mars) småen på 14 mnd og en pus på snart 12 år ( bursdag nå den 23.)så hun var enebarn i laaaaaaaaang tid...ikke helt happy for broren sin men;o)

legg meg til på msn da=) [email protected]

Hallais jenter! Jeg bor 5 minutter fra Sartor Senter :o)

Er 24 år, er sammen med verdens herligste mann, og håper virkelig at vi kan få en liten sammen i løpet av neste år.

Har ikke barn fra før av, men ønsket er stort, så vi prøver så godt vi kan. Han er tross alt over 30, så han er veldig klar.

Annonse

Stjernøye, håper det i orden at jeg også la deg til MSN.

Jeg har ikke lyst å legge ut mail-adressen her pga at jeg har fult navn i adressen, men du kan gjerne dele adressen med de andre Sotra / Bergen Vest-jentene :)

Kanskje vi snakkes?

Hei! Askøy her!

Jeg er 28 år og bor på askøy sammen med min samboer og vår datter på 3 år... ønsker å få et lite småtroll til.. vil, vil, men får det ikke til.. (foreløpig hvertfall..).. kjekt å bli kjent med flere som prøver:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...