Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 har en sønn på 7 mnd som jeg ser får eksem i fjeset når jeg spiser egg, fisk eller nøtter - men lege og helsestasjon vil ikke allergiteste han ennå. Jeg spurte om jeg kunne gi han leverpostei på skiva siden det er ansjos i den og fikk til svar at jeg kunne jo prøve.... er redd for en veldig reasjon hos han - men han er vel ikke hyper allergisk da han bare får eksem i tinningen og av og til panna når jeg spiser fisk....? jeg utsetter å prøve, men han må jo snart få noe annet en smør på skiva. Fikk prim en dag, men det endte med 4 bløte, gul-grønne bleier så han reagerer kanskje litt på melk også...? Noen med barn med fiskeallergi som har fått leverpostei? hvordan reagerte de?
april 06;) + mai 09* Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 er jo veldig lite fisk i leverposteien, men om han reagerer gjennom din melk er han jo ganske følsom. Minsten her gjør det samme, tåler ikke at jeg spiser melkeprod (samt muligens soya og egg). Hvorfor ikke kjøpe leverpostei uten melk og fisk? Gilde sin go'mager tror jeg er uten. Men husk, de kan jo inneholde spor av ditt og datt, men hadde nok gitt det et forsøk. Lykke til!
allergibarn Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 ja, kanskje den er uten fisk - det må jeg sjekke. Tusen takk. PS! Jeg har gutt født 13.04 så de er like gamle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå