Gå til innhold

Hei igjen dere med voksipose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noe under babyen i vogna, og over, eller kun voksipose på kalde dager. Ser at det selges mange lite brukte voksiposer så jeg lurer på om det er praktsk i bruk egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lammeskinn under voksiposen i vogna :)

Da har han det kjeeeeeeeeeeempe godt og varmt :D :D

(kjøpte sånn billig lammeskinn til 300,- på europris, siden det bare skal ligge i vogna) :D

Skrevet

vi bor på fjellet og jeg bruker ingenting under voksi-posen. Her brukes den hver eneste dag og jeg kunne ikke vært uten. Jeg synes den er bedre enn soveposer fordi du kan brette den så godt rundt barnet før du knyter den - også vokser den jo med barnet i og med at den underste delen brettter du over barnet først - så langt opp som mulig utfra lengden på barnet. Aldri opplevd at verken storesøster eller lillebror har vært kald - alltid passelig varm i den, både i vogn og i pulk. I pulken har jeg brukt lammeskinn under da, siden den ligger rett på bakken.

Hadde den på hytta i høst og da brettet vi den ut og brukte den som teppe på gulvet.

Skrevet

Bruker ikke noe under.

Vi synes den er kjempepraktisk , tuppa bli alltid så godt pakka inn :)

Skrevet

Vi bruker ingne ting under voksiposen, dyna inni trekket er jo ull så det holder med bare voksiposen, datteren min er ihvertfall god og varm når hun ligger i den.

Skrevet

Bruker ikke noe under, men har et teppe oppå henne inni posen. Dette fordi jeg ikke har forstått alle knytningene (har lånt pose uten bruksanvisning) og posen blir derfor ikke helt tett. Hun er god og varm Tips til side der knytninger beskrives etc mottas med takk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...