Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Del Skrevet 15. november 2006 Har falt veldig for Frøya, men usikker på hvordan jeg vil skrive det. Alternativene er: Frøya Freya Freyja Hva synes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lnamor høygravid!!!!!!! Skrevet 15. november 2006 #2 Del Skrevet 15. november 2006 Frøya. Det er det alle vil tro når hun presenterer seg senere uansett. Og er absolutt det peneste, synes jeg! Nydelig navn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 15. november 2006 #3 Del Skrevet 15. november 2006 Frøya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni77 Skrevet 16. november 2006 #4 Del Skrevet 16. november 2006 jeg husker at vi lærte en regle på barneskolen, og den lyder som følger: I og Y de er så kry, de vil aldri J foran seg se. så da er vel den siste utelukket? har du sett denne stavemåten noe sted, i så fall tror jeg ikke norsk språkråd liker den noe særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2006 #5 Del Skrevet 16. november 2006 Frøya, slik skrev forfedrene våre det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Del Skrevet 16. november 2006 Frøya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #7 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg er filletante til Freyja - hun er riktignok halvt islandsk så der blir hvertfall navnet stavet sånn. Så for meg er det den normale stavemåten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #8 Del Skrevet 17. november 2006 Freya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #9 Del Skrevet 17. november 2006 Frøya! Uten noe "tull" og krimskrams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #10 Del Skrevet 17. november 2006 Det kjem heilt an på om du vil at ungen din skal måtte stave namne sitt heile tida eller ikkje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 17. november 2006 #11 Del Skrevet 17. november 2006 Frøya. Ser finest ut og blir desidert enklest for jenta di senere i livet. Og det må vel være det viktigste, for det sies jo uansett helt likt! Veldig pent navn forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå