Gå til innhold

Gikk deres små på 1 års dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mi blir 1 år om 4 uker, og jeg lurer så....gleder meg. Men er nyskjerrig på hvordan det er med deres barn???

Vet at en ikke skal sammenligne, men er litt nyskjerrig bare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to eldste gikk når de var 14 mnd, mini gikk når han var 10,5 mnd

Skrevet

Min er 15 mnd og går fortsatt ikke....

Skrevet

Nei.

Det er ein del som går så tidleg, men gjennomsnittet er noko seinare. Guten vår går nokre skritt, men går ikkje "skikkeleg". Er snart 14 mnd.

Skrevet

Yes, det gjorde hun! Faktisk omtrent akkurat på 1-årsdagen. Men det tok ca 1 mnd før hun gikk skikkelig.

Skrevet

ja jenta mi gikk på 1 årsdagen.. var ganske stø oxo vil jeg si...

men ikke helt perfekt selvfølgelig..

nå er hu 19 og springer, går baklengs, går godt i oppoverbakker og holder igjen mens hun springer i nedoverbakker.. hehe... så har ikke mye baby jeg lenger.. hehe...

Skrevet

hun gikk når hun var 11 mnd, så hun gikk på 1 årsdagen også :o)

Skrevet

Nei, ikke direkte gåing på 1-årsdagen, men holdt seg til bordkanten og 'gå' rundt bordet uttallige ganger. Øvelse gjorde mester, to uker senere raste hun over golvet :-)

Skrevet

1 år og 10 dager gikk han helt uten støtte. men begynte å små slippe seg nesten en mnd før

Skrevet

Nei han går ikke enda han er straks 13mnd.Han har d vel etter faren for han gikk ikke før han va 15mnd hehe.. Mora gikk når hun var 10mnd:)

Skrevet

Her begynte lillegutt å gå da han var 10 mnd og etter ca 4 uker gikk han stødig og så langt han ville. Nå er han 14 mnd og løper rundt. :)

Skrevet

Gutten min gikk også litt alene da han var 10 mnd, og ordentlig da han var 11 mnd.

I følge ei bok jeg har er mellom 12 og 18 mnd. det normale. Men ei jente i familien vår gikk ikke før hun var 23 mnd.!!! Og det er ingenting i veien med henne.

Skrevet

Nei !!!

Var nesten 16 mnd før han begynte å gå.

Skrevet

Mi begynte å gå på 1-årsdagen, i selskapet :) No to veker etterpå, raser ho rundt her. Ho kryp nesten ikkje lenger, går rundt i heile huset. Veldig kjekt!

Skrevet

Tok første skritt når hun var 10mnd, å når hun var 11mnd gikk hun hele tida.

Skrevet

jepp.. hun begynte å gå rundt 11 mnd, og på ett års dagen gikk hun ganske stødig. morsomt :)

Skrevet

Ca en uke før 1 års dagen gikk hun 12 skritt, etter det har utviklingen skjedd veldig rask. Så hun gikk på 1 års dagen sin. Det er nå ca to uker siden hun begynte å gå mer enn to skritt, og hun går nå mer enn hun krabber.

Flink jente!!

Skrevet

Nei. 14-15 mnd tror jeg. Da snakker jeg gåing - krysse et gulv osv. ikke å ta et-par skritt, eller holde seg i kanten

Skrevet

Ja. Hun begynte å gå da hun var 11 mnd.

Skrevet

11,5mnd så gikk hun som ei prinsesse... ;oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...