Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1) Har ikke kjøpt nye klær på 2 år ( som ikke er strech) i fare for at jeg vokser ut av dem/eller de bli umoderne i løpet av svangerskapet!

2) Hver gang jeg er på do, drar jeg opp genseren for å se om brystene er annerledes....og merkverdignok er de alltid litt 'rare' i forhold til en time tidligere!

3) Har gjort det til en vane å snakke til bikkja som om den er den lille babyen min......Har allerede bestemt at hun skal få julepresang, slik alle snille barn får!

4) Tror enhver antydning til stikk, murr el lignende i underlivet er 'festesmerter' uansett om de kommer først, midt i eller sist i syklus, og er overbevist om at jeg er svanger uansett hvor lite sannsynlig det er, til det motsatte er bevist!

5) Ser alle program på tv som har antydning til å handle om svangerskap, barn og oppdragelse!

osv.osv.

Hehehehe!

Noen som har de samme tegnene?

Fortsetter under...

Hehe! Den var god! Lever visst litt i vår egen verden vi prøvere. Har prøvd nå i vel......hmmmmm...3 år snart( og når man har passert 30 føles det som tiden begynner å renne ut), så humoren kan bli litt svart innimellom! jeg trenger iallefall å bruke humor aktivt, slik at galskapen ikke tar overhånd!!!

Hehe! Ja du er ikke alene om ikke å bli gal.

Jeg har heller nesten ikke kjøpt meg nye klær på tre år av den grunn at om man blir gravid får man jo ikke brukt dem.

Men nå i høst har jeg brukt MASSE penger på klær. Og det trengte jeg! Alt var utslitt, nuppette, tjafsete, for lite osv! Begynner å se fresh ut igjen. Ser jo liksom ikke ut som om jeg skal få noe barn så da har jeg fråtset litt.

Har kjøpt meg støvletter som jeg skal hente i dag, måtte blokke dem ut litt. (er litt tjukklegga)

Det som er vanskligst syns jeg er da jeg må melde meg på møte som er langt vekk. For tenk om jeg er gravid og ikke orker å reise.... Herregud, snakk om at dette styrer livet ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...