Gå til innhold

Stuegulvet fult av leker. Rydder dere opp HVER kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slett ikke altid jeg orker det.

Må jo ha alt utover igjen i morratidlig.

Men dersom mannen er hjemme ( han pendler) eller vi får besøk så. Men når det bare er meg og ungen, nei da ligger det strødd utover....huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg nesten aldri. Lilllegutt bruker jo lekene sine hver dag, så jeg ser ikke helt poenget. Soper sammen hvis vi skal ha besøk, men man må jo regne med at det ligger litt leker rundt omkring når man besøker noen med barn :).

Skrevet

Jeg har et krabbeteppe som ligger på gulvet, og her hauger jeg oppå, da ser rotet ganske ryddig ut:-)

Skrevet

Jeg kaster det oppi lekegrinda eller vippestolen når Elias har tatt kveld... Føler det hjelper litt, men det er ikke alltid jeg gidder det heller...

Kos

Skrevet

Jepp, legger alle lekene oppi leke"kassen" hennes, hun synes det er så morro og krype bort til den om morgenen og velte den slik at alle lekene detter på gulvet.

Skrevet

Har tre barn så jeg orker ikke rydde vekk alt. Men tar det verste,

Skrevet

Jepp, nesten kver kveld, er ikkje ofte eg ikkje gjer det, er fort gjort å bare samle alt sammen oppi kassen, dessuten slapper eg så masse bedre av etterpå :)

Skrevet

Ja... gjør det hver kveld.. orker rett og slett ikke å sitte å se på det...

Ofte gjør vi det sammen før kveldstellet selv om hun ikke gjør noe og heller ikke skjønner hva det vil si å rydde, hun er 9 mnd...

Skrevet

Jeg og babyen roter ikke så mye enda at det ligger leker overalt i stua.

Men storesøster på 4 roter en hel masse og ho må selv bære alle tingene tilbake til rommet.Noe ho gjør pluss at ho gjømmer noe under sofaen fordi ho skal sleppe å gå opp trappa så mange ganger.

Skrevet

Lillegutt her slenger lekene sine rundt seg og de havner rundt så å si hele stua. Legger de bare på leketeppet hans når han har lagt seg for kvelden :)

Skrevet

Ja, rydder det litt unna. Enten hiver jeg det oppi lekegrinda hans eller så legger jeg det på leketeppet hans, og drar teppet litt inntil veggen så det ikke ser så rotete ut.

Klarer ikke å slappe av før jeg har fått unna det værste: )

Skrevet

Jepp her ryddes det hver kveld.

Unntak for alt!

Skrevet

Ja det gjør jeg. Vi har hund og hvis jeg ikke hadde ryddet opp hver kveld så hadde det nok ikke vært noe igjen av lekene til Celine

Skrevet

Jeg rydder hver kveld. Orker ikke å gå rundt og snuble i leker.

Prøver å få 2åringen til å rydde selv, men det er ikke alltid like lett....

Skrevet

Så og si ja! Jeg føler at jeg må rydde litt, ellers får jeg ikke slappet av.

Skrevet

Jeg gjør (dessverre) det, ja. Greier ikke å ha det så kaotisk rundt meg når jeg skal slappe av om kvelden...

Skrevet

ja, rydder det opp flere ganger for dagen jeg, når hun skal sove på dagen, og når vi skal gå ut en tur... har en kasse jeg slenger det oppi, er så deilig når det ikke ligger noe på gulvet:) rommet til elstemann, rydder vi bare om kvelden da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...