Gå til innhold

Julebord (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som skal på julebord og sliter med å finne klær?? Skal snart på julebordsweekend. Ergo blir det en shoppingtur i morgen på meg.

Overhørte en samtale mellom 2 damer i begynnelsen av 40 årene idag. De syntes at det var forkastelig av "de unge gravide" som gikk i trange klær og korte skjørt.

Er selv i uke 31+2, og magen begynner å vokse bra. Tanken min var å kjøpe meg ei bukse og en topp som jeg kunne bruke fredagskvelden (ikke mammabukse, men ei vanlig pen bukse med lavt liv). På lørdagskvelden hadde jeg lyst til å ha på meg en topp og et kort skjørt + pene støvletter til. synes dere dette blir vulgært for en gravid jente??

Eller er dere typen som "gjemmer" magen deres i posete klær??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal gå med det du føler deg vel med - det vises utad om man trives i de klærne man går med.

Men jeg skal si meg enig med de damene - har sett unge gravide jenter som fortsetter med klesstilen sin etter dem er gravide og har da stilt opp med et lårkort miniskjørt som såvidt dekker trusa og knappene er helt oppkneppet pga. magen og en topp som er så utringet at puppene faller nesten ut - etter å ha fått megapupper under graviditeten. Synes det blir bare teit.

Jeg bruker stramme klær nå, men som dekker på en ordentlig måte. Må jo vise gravid magen jo :o) Og det kan være like sexy - så lenge det vises hud på rett måte og viser den nye figuren.

Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte meg klær til julebordet i går.

Var veldig spent på om jeg fant noe, vil jo pynte meg jeg og.

Fant en lang svart kjole på H&M.

Synes vell kort kort skjørt ikke passer seg helt, og heller ikke høye heler. Husk å passe på bekkenet og ryggen din.

Digger høye sko, men har en veninne som gikk på høye heler for lenge og sliter med bekkenet nå fire år senere.

Kort kort skjørt og skikkelig utrigning kan være fristene nå som puppene virkelig strutter og bena er det eneste som ikke synlig har tatt form enda, men synes det er litt viktig å tenke på å se litt elegant ut, ikke dristig og sexy akkurat i år....

Vi ska jo bli mammaer.........

Skrevet

He he....Tenkte ikke på et så kort skjørt som viser alt når du bøyer deg ned *gliser* Det ville nok ha blitt litt av et syn ;) Men et akkurat passe kort et. Et som var litt vidt nederst liksom. Et omslagsskjørt eller noe. Også en helt normal pen topp. Men ikke altfor utringet. Vil jo ikke at puppene skal dette ut heller når jeg bøyer meg over tallerkenen. Var nettopp for å unngå skyhøye hæler at jeg har lyst på støvletter. Synes de ser litt mer elegante ut uten høye hæler, enn pumps uten hæler. Men kom til å tenke på at det kanskje blir litt varmt. Eller?

Skrevet

noen ganger føler jeg for å se elegant ut, andre ganger ikke. synes ikke det er noe galt i å gå med kort skjørt selvom man er gravid. alt med måte selvfølgelig! gravid eller ikke, så tenker jeg slik: kort skjørt, mer dekkende på overkroppen. bukse, litt mer hud på overkroppen. hehe, hvis du skjønner :P

Skrevet

Oi, det var jo kjempe fint da!!! Lov til å kopiere deg eller?? *smiler*

Skrevet

Vis magen=) De har en fin svart mamma kjole på h&m, koster 198 og er enkel og fin og viser magen på en perfekt måte.

Skrevet

Jeg kjøpte svart mamma-skjørt på h&m i Stockholm i sommer, som jeg skal bruke. Kjøpte en svart singlet og en fin rød topp (langarmet, men ganske utringet. derfor den svarte singleten) på h&m sin mammaavdeling for en uke siden, som jeg skal ha til :)

Skoene er det værre med...

Skrevet

jeg har kjøpt meg nye klær til jul i år, skal på julebord, være fadder i en dåpogså er det jo selve jula..:-)

Jeg har kjøpt meg et par stilige sko med høy hel (ikke så veldig høy) Et par tights med en lang tunika over (den når ned til knærne) Tunikaen har halternack, så jeg har kjøpt en bolero til å ha over den også...

Tunkaen skal jo egentlig være vid på en ikke gravid, men den sitter jo litt over magen på meg - var faktisk ganske fint :-)

Er forresten 27 uker på vei...

Skrevet

Syns det hørtes kjæmpe fint ut... vær stolt av magen din du... æ syns det e pent når man fremhæva magen... i stedn førr å kle på sæ en sækk ;D

Skrevet

Fikk da iallefall tak i en topp på Vero Moda i dag. Sort med noe glitter på. Spørs om ikke toppen skulle henge litt løs den også på ikke gravide. For jeg prøvde en i S, og den satt som et skudd over magen. :) Har heldigvis en uke til for å lete meg frem til en underdel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...