Gå til innhold

Snupidupi *HØYGRAVID*

mira05¤mammaen til Ingeborg¤

Anbefalte innlegg

Hei du!

Har skjønt at lillesnuppa di kom en måned før termin sist? Lurte egentlig bare på hvor lita/stor hun var da? Var du til noen slags vektestimering underveis, eller hva trodde du selv i fht størrelse på forhånd? ..if you don't mind me asking..;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7104469-snupidupi-h%C3%B8ygravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillesnuppa mi va 49 cm lang og veid 2755g så ho va ikke spesielt lita tel å vær født en mnd før tia ;D Va ikke tel nå vekstestimering eller nåkka.. va sekker på at æ kom tel å gå minst tel termin og gjerne over også... hadd vel egentli ingen førmeining om kor stor ongen sku vær... men regna med at æ fikk en relativt stor onge, det har di fleste i min familie vært... brorn min beskyldt mæ førr å ha fått en halv onge... guttn hannes va nemmel 56 cm lang og veid 5500g...

Frøkna kom verkelig overaskanesn på oss... vi ant ingenteng før vannet gikk :D

Men rask og fresk va ho :D

Tusen takk for svar!:) Helt perfekt, hu da!! Hihi..sitter og innbiller meg at jeg kanskje føder litt før tida, nemlig - også har jeg mareritt om knøttsmå babyer med "fugleklolignende" hender og føtter..;o)

Håper jeg ikke går lenger enn at det kan komme litt overraskende på, ja - tror kanskje ikke jeg har verdens beste tålmodighet når det gjelder overtid..;)

Men hvordan er det med deg denne gangen, da tror du? Når du liksom er "vant til" å slippe den verste ventetida..?;) Du har termin...rundt 19.desember, stemmer det? Får håpe knøttet ditt kommer litt før denne gangen også, da kanskje?!

Vi har liksom aldri trudd på 19. desember... den datoen e liksom heilt på tryne førr oss i følge mens etc. Så vi trur babyen kommer i mnd skifte nov/des.... å må æ gå tel 19. desember og førr ikke å snakk om længer så kommer æ nok tel å gå på væggen ;D

Men sist va æ jo så overbevist om at æ kom tel å gå minst tel termin ;D Å den gangen va det jo ikke i nærheten a jul... det e beint det som stressa mæ mæst... vesst æ må ligg på sjukhuset julaften ;D

Hehe..ja, det kan jeg godt skjønne..Er liksom ikke tidenes beste sted å tilbringe juleaften - og i hvert fall så lenge du har vesla di hjemme! Jeg krysser fingra for at babyen din kommer noen uker før - og om du til gjengjeld kan gjøre det samme for meg, hadde det vært toppers..!;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...