Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Fødte en datter for 10 uker siden og etter det så har det luktet så ekkelt fra høna mi. Er helt ekstremt. Kjenner lukten hele tiden, selv om jeg har på meg bukse. Kan også komme ut av dusjen, og så lukter det like ille etter en liten stund. Andre som har det sånn???? Og ble det bedre etterhvert?????
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Det blir bedre etter hvert! Men har du blødning eller mye utflod enda? Vondt i mage? Du har antagelig vært på 6-ukers kontroll, og sjekket at det ikke er noe betennelse eller noe. Er det bare du som kjenner det eller andre også?Helt sikkert noe bare du føler, for jeg følte meg ikke heller så veldig delikat før 2-3 måneder etter fødsel:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Var på 6 ukers kontrollen for to uker siden og alt så fint ut. Fortalte legen om lukten og hun mente at de ville gå seg til. Er ikke bare jeg som kjenner det. Sambo syns det lukter helt forferdelig. Er livredd for at andre skal lukte det. Blør ikke nå lenger men har fremdeles en del utflod....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Høres ut som noe som heter bakteriell vaginose, som er en skjedeinfeksjon(ikke kjønnssykdom) som kan kureres(tror det er penicillin eller noe annet?). Har lest om det, og da skal det visst lukte råtten fisk+ lukte svært sterkt. Går ikke over av seg selv...tullete lege!
animal Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 KREV at legen eller gynekologen til å ta en bakterie-prøve av deg nedentil. Kan være du har en infeksjon som må behandles med penicillin, selv om du kanskje ikke har alle de andre "vanlige" symptomene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå