vilha3 (09.09.07) Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 ... men nå er jeg tilbake! Hadde en sa i uke 7 den 16.juni, var da gravid med tredjemann. Jeg mente selv at jeg taklet det helt greit, men nå i ettertid vet jeg at jeg ikke tillot meg å sørge, og at jeg var på full fart mot den berømte "veggen". I månedene etterpå var jeg fullstendig tappet for energi, var oppfarende og utålmodig og følte meg om ei udetonert bombe. Jeg ble i tillegg veldig plaget av uren hud i ansiktet og på halsen og hormonene var fulltendig på bærtur! Vi startet prøvinga igjen så snart blødningene var over, men innerst inne håpet jeg at jeg ikke skulle bli gravid igjen... Det hjalp ikke veldig på situasjonen at treåringen vår var ( og er) inne i en seriøs trassperiode og holdt oss våkne med hyling og skriking på natta og "vil ikke" på dagen... Hjelpe meg, orker jeg virkelig en til??, tok jeg meg selv i å tenke mang en gang men det stod på som verst... Men nå er overskuddet og babysyken tilbake for fullt! :-) Jeg har begynt med akupunktur og det har hjulpet meg til å starte på en spennende prosess der jeg har fått plassert flere begivenheter i livet mitt, både positive og negative. Jeg har fått forløst sorgen over den lille vi mistet- og mere til, og føler meg klar for å prøve igjen- på ordentilg! :-) Jeg har mere energï enn på flere år og ser positivt på prøveperioden. Vet at det kan ta lang tid før piren sitter igjen, men nå tror jeg bestemt kroppen er klar for det igjen, både fysisk og psykisk. Syklusen min ser ut til å ha stabilisert seg på 34-36 dager, og jeg har el om ca ei uke... Har faktisk kjøpt el.tester nå, så får vi se hva som skjer... Kommer nok til å henge litt her inne framover, gøy å følge dere andre også! :-)
camelia4årpåvent Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Heia vilha3! Ville bare ønske deg velkommen tilbake! Syns du er tøff som har lagt bak deg en tung periode! Lykke til!
vilha3 (09.09.07) Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Tusen takk! *smiler* Gleder meg veldig til tiden framover, spennende å se om det klaffer for oss enda en gang! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå