tuppen og lillemor Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 har vært plaget med tett nese nå i 21 uker, men de siste ukene nyser jeg så grådig... lurer på om jeg har utviklet alergi eller noe... er det noen flere som er begynnt å nyse en del???
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Hei Leste en plass at det var vanlig at slimhinnene ble tørrere og at man derfor kunne oppleve slikt du beskriver med nysing, føle seg lett forkjølet o.l. Det ble anbefalt saltvanns-oppløsning, altså som nesespray. Håper det kan hjelpe deg
Go`mamma`n... Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg nyser oxo. Men jeg er mer "plaga" av kløe/tett nese. Jeg bruker saltvannoppl. og det syns jeg hjelper masse....Prøv det, for den kan du bruke masse av :-)
Kondis som en murstein Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Samme her... Potte tett nese hele nattan + uendelig med nyseanfall... Tror nok det er gravid-relatert. Selvom jeg er noe allergisk mot hund også (har to her nå, men aldri reagert på de før...)
tuppen og lillemor Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 takk takk godt å høre andre som nyser... he he... det kommer av og til ganske mange på rappen... og tror jeg har brukt opp en 4 nesesprayer... men må nok forsette med det ja....
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 1/3 del blir bedre, 1/3 verre og 1/3 det samme av allergi under svangerskap. jeg ble først veldig mye verre, men nå når det er tre måneder igjen har jeg klart å kutte ut allergitabletter uten alt for store følger. Nyser et par, tre ganger om dagen og tar øyedroper, men går overraskende bra. Har brukt allergitabletter hver dag i mange år nå, så jeg er veldig fornøyd, men nå lever jeg ikke det mest utsvevende livet da, er mest hjemme når jeg ikke er på skolen, og klarer da å styre unna mye jeg er allergisk for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå