oktoberbarn Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Mannen min skal nemlig gjøre det på fredag? Noen som har noen historier rundt det?? er det ekkelt??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Nei ikke enda... Må man ikke ha prøvd i over ett år for å få testet seg? Jeg har lyst å teste oss begge to nå. Ble gravid på første forsøk sist, og nå er det snart et halvt år siden jeg sluttet på pillen og ingenting skjer.... Utålmodig, jeg )
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Det kan jo ta noen mnd etter at en har sluttet på p-piller før kroppen fungerer som den skal... Ikke fortvil:) Men er enig i at det er skummelt når en begynner å vurdere muligheten for at noe ikke er som det skal.... Disse bekymringene! Er til å bli gal av! Hvorfor er det ingen som advarer oss mot dem?!? Ikke slutter de når en blir gravid og hvertfall ikke etter at en har født! Fytti:)
oktoberbarn Skrevet 15. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2006 vi 2 er i samme sko. Jeg sa vi hadde prøvd ca 1 år, så til uken skal jeg sjekke om jeg har hatt EL, mens hun sa at det er fint å få sjekket mannen din også,selv om vi har 1 barn fra før. Og det gikk på 1. sist. Jeg synes også det er merkelig at det ikke går denne gangen når det var så enkelt sist. Er du stresset??? jeg merker at jeg begynner å bli skikkelig lei meg hver gang jeg får mensen nå....og det er ikke akk gøy.....
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 nei han er så treig med det der,jeg er jo ferdig utredet for lenge siden så nå gjenstår bare hans test.Må jo mase på han vettu!Han tror selv at alt er i skjønneste orden da,Blir jo ikke gravid så da spørs det om det er noe med han.... Om det er ekkelt er det nok ikke,men den må leveres innen en time.
oktoberbarn Skrevet 15. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2006 Han skal nok klare det, jeg bare tenker på hvor flaut de synes det. Her er koppen din, gå inn og runk inne på rommet der...........Og kom ut med noe i den...... Uff hva man må igjennom for å få det til....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Nei, er i grunnen ikke stresset. Er ikke sånn at jeg tenker på det hele tiden enda. Men jeg blir like skuffet hver gang tr kommer. Begynner å stresse litt mer for hver mnd, for jeg hadde tenkt at nestemann skulle bli født tidligere på året enn førstemann ble. (Oktober) Synes det er så kjipt at han skal være 5 år når han begynner på skolen og å være av de yngste i klassen. Bagateller selvfølgelig, men jeg trodde jo jeg var så superprivilgert at jeg kunne velge når jeg skulle bli gravid.. Blærgh... Der fikk jeg DEN rett i trynet. HAHA :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå