Gå til innhold

stress og kynnere spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig sliten for tiden. Har nok presset meg litt hardt på jobb, men er nå sykemeldt 100% for en liten periode. Trodde jeg skulle få det bedre da, ved at ryggen fikk hvile seg, og at jeg kanskje klarte å sove mer. Men nei...

Og nå er jeg begynt virkelig å bli plaget av kynnere. Kommer ved minste anstrengelse. De er vanligvis ikke noe onde, men blir allikevel ubehagelig når de kommer så ofte.. I går kveld gjorde det igrunn ondt nedi underlivet hver gang de kom.

Er det flere som får dette ved stress? Og hvordan reduserer man de? Blir så sliten av det..30+1 uker forresten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å få dette på natta! Skikkelig irriterende! Får kynnere med litt mensvondt i liksom. Merker ikke noe til det på dagen, dette fører da selvfølgelig til at nattesøvnen blir ganske så dårlig. Har desverre ikke noe tips til hvordan vi kan redusere de..:)

Skrevet

Har hatt kynnere hele svangerskapet. Det har vært roligere når jeg selv ikke er fysisk aktiv (desverre), men de forsvinner ikke. Har streva med treg mage, dette gjør kynnerne verre. Pass på å få gått på do ofte så tror jeg du slipper unna noe ubehag.

Skrevet

Ja, har hørt at det er viktig med stabil mage og å komme seg på doofte.. Er bare ti uker igjen nå, men slitsomt med kynnere når man feks står å skal tørke en bruker etter dusjing.. Mye bøying opp og ned.. Og det gjør jo veldig ondt når kynnerne er der.. æsj.. godt det bare er 7 uker til perm..

Skrevet

Får også kynnere når jeg er stressa, eller hvis andre gjør meg stressa. Men så har jeg kynnere ellers også, kan komme når jeg sitter, ligger, er ute og går. Men det blir verre hvis jeg stresser. Vet ikke om noe som lindrer dem, dessverre.

Skrevet

Er også plaget med kynnere, har vært sidne uke 15, er nå i uke 35.

Roet seg litt en periode, men virker nå som om de bare blir verre. eneste som hjelper sånn noen lunde er å legge seg ned sidelengs i mitt tilfelle... '

strikking har faktisk hjelpt litt på stresskynnerene, mn har ikke funnet noe som fjerner de desverre... jeg har da en tverrliggende baby som også ligger å provoserer frem kynnerene, så det hjelper lite hva jeg gjør...

eneste rådet jeg har er å finne den syillingen som får deg til å slappe mest mulig av.....

Skrevet

Jeg fikk kynnere nå for litt siden...en periode der jeg var stressa,høyt blodtrykk,ikke hadde det bra på hjemmefronten osv,

fikk beskjed av legen om å stresse ned max.

jeg ble 100% sykemeldt...og er det ut sv.skapet...pga bekkenløsning som kom rett etter dette.sukk.ikke gøy.

hvis kynnerene dine gjør vondt og du i tillegg er veldig sliten og stressa, be om sykemelding og ta det helt med ro littegranne.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...