Gå til innhold

Nå er bagen nesten ferdig! : )

Anbefalte innlegg

Mangler litt småtterier og sånt, men det må handles inn først. Og så må jeg pakke henteklær til babyen og meg som samboeren kan ta med når vi skal hjem.

Så nå sitter jeg og feirer med den første koppen med bringebærbladte : )

Så får vi se om det har noen effekt....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7103888-n%C3%A5-er-bagen-nesten-ferdig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir litt stressa av de som driver og føder allerede nå ja...

Men i verste fall må jeg jo gå til nyttårsaften *grøss*

Er jo ikke akkurat sånn at den mugner om den må stå litt heller da, og så vil jeg heller gjøre det selv enn at sambo skal stresse med det (da jeg var operert for akutt blindtarmbetennelse tok han med 1 stk sin egen joggebukse, noen av sine store t-skjorter, 1 stk bikinibukse og noen sånne blonde g-strengsaker...)

ha hahaha.. det var jo fint :)))

tanken var nok veldig god...

Kunne nok ha regna med sånt noe jeg og, fra min kjære :))

Og da er det jammen greit å ordne alt selv...

Lurer på hva han tenkte når han pakket bikinibuksa di :)) *ler*

Annonse

Tror i grunnen ikke han tenkte så mye... Ble lagt inn sent på kvelden, og lå på gangen enda da de sa han kunne dra hjem for å hente litt klær og tannbørsten til meg. Legene var liksom ikke heeeelt sikre på at det var blindtarmen heller, så trodde ikke jeg skulle opereres sånn helt med det samme. Så kjære sambo trodde det skulle bli en lang natt, svingte innom Statoil og heiv innpå to espresso (og han drikker ikke kaffe....) før han reiste hjem og "pakket" til meg : )

Sånn kan det gå!

Huff, begynner å lure på om jeg må pakke snart selv også. Selv om samboer skulle kunne klare å få med seg noen litt mer "fornuftige " truser. Han har jo ikke sett meg i annet det siste halve året!

Kom akkurat på at jeg kanskje må drasse den med meg på julaften når vi skal til mine foreldre og på 1. juledagsfrokost hos svigermor, og til eventuelle andre julesammenkomster. Det er jo ikke sikkert at vi får tid til å dra innom å hente den hvis det først begynner. Har termin 27. (Snart høygravid!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...