Gå til innhold

September: Kjære Twig....

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg så nicket ditt inne på spåsidene, stemmer det? Kan du se/spå/føle el noe lignende?? Dette synes jeg er veldig facinerende isåfall!

Nå er det sånn at mannen og jeg øver og øver på nr 2, og er litt skuffa for tiden for at det ikke klaffer for oss. Har du noen erfaring med å kunne forutsi når vi eventult kan glede oss over ett søsken til Andrea?? Ønsker å klamre meg til noe positvt nå, er ganske lei av at det tar så lang tid (ikke sammenlignent med mange andre slitere) - hhhhmmmmm...

Venter spent på tilbakemelding :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7103622-september-kj%C3%A6re-twig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Twig :o)

Takker for svar! Jeg måtte virkelig tenke litt på dette her. Tror jeg er klar til å legge inn fødselsdatoene våre etter denne prøveperioden. Denne uken er så slitsom, det ene øyeblikket tror jeg at jeg er gravid, forestiller meg positive graviditetstester, i det andre øyeblikket er det fullstendig reality check!! Huff dette tar på!

Nå nærmer tante rød seg er jeg ganske sikker på, hadde et raseri/hormonelt anfall inne på kjøkkenet isted, mens mannen ligger å syk på sofaen. Gikk hardt utover kjøkkenet, er blitt mye renere, har til og med vasket knottene på komfyren i oppvaskemaskinen, og kastet ut søppelkassa for den var så møkkente! Og bedyret, forbannet at jeg skal aldri legge meg uten å rydde på kjøkkenet først, jeg absolutt hater å skuffe meg gjennom kjøkkenet!!!!

Takk for meg, nå føler jeg meg mye bedre :o) Har drukket en kopp te, ikke kjefetet på syk mann! Så nå skal jeg legge meg å lese Donald Pocket så jeg sovner lykkelig til en ny og bedre dag :o)

Vi snakkes :o)

Hehe, du høres ak ut som meg, jeg måå ha et ryddig kjøkken! ;))

Nå har jeg sittet her en stund og prøvd å lese dere utifra fdatoene..

Det som hele tiden dukker opp er januar og mars.. jeg føler litt sånn lykke, ak som du svever på rosa skyer ;)

og jeg får opp 3 stk.. og at du er en jentemamma, men ser også en gutt..dvs, jeg får ikke opp hvilket kjønn du kommer til å bli gravid med ak nå :)

Hååper dette klaffer for dere fortere enn mine syn forteller da :))

Hei Twig :o))))

Tusen takk :o) Jeg synes dette var kjempeoppløftende!!!! Jeg var så engstlig for at det ikke skulle komme opp noe, eller at det kommer til å bli vanskelig eller noe sånt. Men det var ikke sånn det ble :o))))))))))))))

Nå skal du høre, vi ønsker oss tre barn. Men....hysj....jeg er skikkelig jentemamma. Men jeg har en venninne som har en nydelig sønn, og han får meg også til å ønske en gutt. Så som du sier....jeg ønsker meg en gutt og en jente til :o) Du gir meg virkelig håp om at denne planen er verdt å følge :o))))

Kan også fortelle at det er voldsomt rosa skyer her....vet ikke helt hvorfor...har det bare så bra, og liker hvordan ting er blitt. Så tar vi utfordringene som de kommer!!!

Takk for hjelpen! Har på en måte blitt vant til at en graviditet lar vente på seg. Men følelsenene svinger, og noen dager særlig når pms melder er jo litt nederlagsfølelse!! Men jeg håper jeg kan ta vare på den gode følelsen jeg har nå, og ikke være så utålmodig. Dessuten får bestevenninnen min en bitteliten jentebaby om bare 6 uker, og den gleder vi oss sånn til. Skal bli godt å møte en liten sjel som er så "nærme" i familien!!

Tusen takk Twig! Det var virkelig verdt å tørre å spørre deg :o)

Klem fra....

Annonse

Heeei igjen!

Du er en veldig åpen person på alle måter, så det var veldig lett å lese deg sånn sett :)

Jeg skal følge litt med og prøve å se litt på veien fremover for dere de gangene jeg har overskudd og tid til å sette meg i en slags "video" av hva som hender.. jeg får opp bilder som regel skjønner du :)

Snart er det din tur til å blir gravid på ny ;))

Blir morro med et "familiemedlem" ved jul da.. :)) første til venninden din? ;)

• 2 måneder senere...

Jeg lette opp denne tråden jeg... da du spådde meg i november.

Leste gjennom den, og jeg er helt forbløffet hvordan du kan "se video" av oss på den måten. Helt fantastisk. Nå skal det sies at mannen ble ikke likeoverbevist over dine gaver, slik jeg er da...

Nå sitter jeg her, lykkelig, på rosa skyer, med bolle i ovnen og en fantastisk lita tulle som skal bli storesøster :o) Unnfangelsen skjedde i januar, så den skal du ha.

Drømte i natt at de kunne se på blodprøve at det var en liten guttebaby vi bærer på nå... Men mannen vil at vi skal se mer på guttenavn denne gang da. Nå er det riktignok veldig tidlig...men jeg finner bare fine jentenavn så lang, som Elise, Isabell, Marie, og Kaja. Vet at vi ikke skal ha guttenavn på C & I. Men det blir det nok en ornings på.

Nå skal jeg dra inn til den store hovedstaden og møte min mor som har passet Andrea i helgen. Vi skal på kafe og jeg skal fortelle henne om den lille verdensnyheten :o) Gleder meg til å se tulla mi igjen. Som skal få storesøstergave når hun kommer hjem. Fargestifter, blokk og PostmanPat DVD. Bare hun får en pakke er nok for henne....

Apropo har jeg funnet ut at Andrea er babygæærn, hun elsker å leke med bilstoler, barnevogner, holde baby.... så hun er i full gang med storesøster trening.

Håper alt er bra med dere!

Stor klem fra...

Heei Minni m mirakel! :D

Måtte ha med heeele nicket ;)) hehe..

Gratulerer så myye med spiren! Utrolig koselige nyheter! =)

Ååh, din mann er ikke den eneste som er litt skeptisk til akkurat sånt, så det tar jeg ikke så veldig tungt sånn sett ;))

Men jeg har en veldig guttefølelse på deg altså.. :) ikke guttenavn på C og I?

Håper du koste deg sammen med mor i Tigerstaden ;) hvordan reagerte ho på nyheten?

Såå skjøøønn! :D blir morro når den lille ankommer verden =)

Hei Twig!

Trenger litt hjelp nå....

Måtte på ø-hjelps UL på torsdag, begynte å blø på tirsdag, og gjør det jeg fortsatt. Men på UL fant legen to små fostersekker, den ene tom, den andre var legen litt usikker på, fordi det er så tidlig enda, 6+1 idag. Men Twig, tør du å kjenne litt på hvordan dette går?

Ber om at det den ene spiren må klare seg, men er veldig realist og er forberedt på at det hele er en SA/MA. Tøffe greier, men vi prøver å se framover, det humper litt enda....tidlig fortsatt. Men idag har jeg hvertfall gledet meg litt over andre ting også uten at jeg tenker på triste ting hele tiden. Så det går framover....

Lille Andrea er en engel, og har trøstet mammaen sin flere ganger. Men hadde det ikke vært for henne hadde dette føltes enda tyngre. Disse barna våre er fantastiske :o) Så skjønn tulle du har også...fine bilder.

Det siste Andrea har begynt med er å herme etter oss når vi kiler henne. Så hun løper mot meg så sier hun....tikketikketikke, og kiler med hendene....så morsomt :o))))))

Håper dere har hatt en fin helg :o)

Klem...

Ikke så veldig overrasket over at du ikke svarte på dette.... men det var verdt ett forsøk. Idag er det torsdag igjen, og vi har vært på UL på Ullevål, og desverre var resultatet som forventet. Begge spirene var helt borte.... :o(

Så etter mye trøstespising idag (måtte faste før undersøkelsen) startet jeg med en kaffe mocca og gulerot kake...videre til maccern, og vanlig middag. Nå skal jeg lage meg te, poppe popcorn og spise Daim sjokolade. Så er det slutt på trøstespisingen. Må holde meg iform, da kommer neste spire til å sitte snart :o)

Lykke til til alle babylagerne....

...vi føler dette har vært mye lettere å komme gjennom fordi vi har vår lille solstråle...som beviser av vi kan lage nydelige barn...og fler vil komme, for her i gården er det slutt på prevensjon ;o)

Klem...

Annonse

Vår? Lillejenta her ser ut til å bli sistemann på stammen. (nr. 3) Og er selvfølgelig fornøyd med det :D Men må innrømme jeg egentlig har veldig lyst på en liten til! Det er jo bare såå herlig med barn, man lever jo for dem :) Men hvis man skal tenke litt fornuftig, (MÅ man det, hihi) så har vi ikke plass til flere nå. Og penger koster de og :) Men, vi har nå planer om å bygge ut, og da blir det ikke plassen det står på iallfall ;) Og ikke bare det, etter jeg hadde hormonspiral, har jeg veldig vanskelig for å holde på spirene. Lillegull her ser jeg nesten på som et lite mirakel, som endelig satt etter 3 år og 4 sa/ma. Jeg kan nok få flere, men må ha hjelp fra legene, og den runden er jeg ikke klar for riktig ennå!

Kanskje jeg skal spørre twig om hun ser flere barn på oss? ;)

Uansett, det var helgens preken fra meg :) God helg til dere og!!!

Ja det var det visst. Var på UL dagen etter jeg begynte å blø, og da var det en spire der og en tom fostersekk, så to :o( Men borte begge to....

Ikke liv laga.... Går helt rundt for meg når jeg sier til meg selv at jeg var gravid med tvillinger. Men men...Vi ser framover :o) Nå skal jeg tilbake til gynpol på tirsdag, for dobbeltsjekk om at alt er borte. Så satser på klarsignal for å lage nye spirer....tar imot alt som måtte komme, 1, 2, 3! Nå har jo du spådd meg gravid i mars også....så da begynner vi å få dårlig tid. Men skal aldri si aldri ;o)

Gratulerer med 1oghalvtårsdagen! Veldig rart hvor tiden flyr! De er blitt så store nå! Andrea fyller den 15. Men har nok leker, men veldig glad i pakker, så vi får se hva som drypper på henne. En DVD eller potte fra FisherPrice(ha ha) :o)

Hei Snekkerbeltetmitt!

Bare en tanke som slo ned i hodet mitt....har det at du har hatt spiral noe med å gjøre at du har vanskeligere for å holde på spirene? Selv har jeg hatt kobberspiral noen mnd, som jeg angrer svært på, men det har vel ikke noen med sa å gjøre håper jeg....

Visste ikke at dere hadde tre jeg....så fantastisk....jeg prøver også å tenke edrulig oppi dette babylagingsgreiene også. Nå ønsker jeg meg bare masse barn som leker sammen på gulvet....men de skal ha masse oppfølging når de større også.... Vi tar en av gangen, så får vi se hva tiden viser.

Hva tror du Twig?

Hehe, ler litt av at du må tenke edrulig, for det er akkurat som i mitt hode :) Det er neimen ikke lett alltid. Men faller raskt ned på jorda når de to eldste krangler så busta fyker, hehe. Ikke så idyllisk likevel :) Neida, er jo ikke sånn hele tiden...Det er veldig kos. MEN, det blir mer og mer jobb jo større barna blir synes jeg. De blir mer selvstendige på en måte, men krever mer på andre. Lekselesing, kjøring til treninger/aktiviteter, kjøre til venner, hente hos venner, foreldremøter, høstgruppe på skolen, julegruppe på skolen, vår og sommergruppe på skolen....listen er uendelig :) Høres sikkert negativ ut her, er ikke sånn ment ;)

Ang spiralen har jeg ikke fått konstatert at det er dens "feil". Da må man gjennom en rekke undersøkelser og prøver. Noe jeg sa nei til, det var egentlig ikke viktig for meg hva som var grunnen, men hva de kunne gjøre for å beholde spiren. Men veldig mye tyder på det, ja! Legen var enig i at det kunne være sammenheng, men som sagt kan man ikke vite. Hadde mye plager og smerter med den, og den har sittet litt feil. og synes det virker nesten litt for tilfeldig at jeg klarer å få 2 barn uten problemer (hadde 1 sa mellom de, men det er jo normalt) Så tar jeg ut spiralen og har 2 sa og 2 ma før spiren sitter. Men, men, kan jo self bare ha vært uheldig! Jaja, ble langt dette her ;) Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...