Gå til innhold

Det "skvulper" i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden er det som skjer? Det kommer skikkelig høye skvulpelyder fra magen min hele tiden! Som om magen romler av sult, men det er vann-lyder!?

Det er HELE tiden, ikke sånn at det kommer og går, men som om det bølger gjennom meg konstant.

Vanskelig å forklare... Det føles sånn som hvis man har luft som passerer gjennom tarmene før det ender opp i en fis. :)

Det ender bare ikke opp i noe som helst, og har holdt på i timesvis.

Jeg reiste meg fra sofaen isted, og da hørtes det ut som noen trakk ned i et toalett inni der!

Hva søren kan dette være?

Egentlig et unødvendig innlegg dette, for det er jo ikke vondt eller noe, bare utrolig irriterende å høre på.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Må le, akkurat sånn er der her å, titter forsiktig rundt meg av og til for å se om andre hører det...

Ikke vondt her heller....mest litt sånn ekkelt...og småflaut;-)

Skrevet

Ja ikke sant!? Jentungen på 4 sa jeg måtte spise mere kvelds, for magen min bråkte sånn.. :)

Katten lå på magen og koste isted, men spratt vekk da den ble skremt av bølgelydene.

Det er jo helt utrolig høyt også!

Merkelige greier... Bra det ikke er bare meg som høres ut som et vandrende dass! hihihi...

Skrevet

hehe

ble veldig glad når jeg så tråden din...trodde jeg var alene om dette....

føles som romling i magen, for sult elelr luft, men så "surkler" det nesten også:-))

snodig, men...nå er det 5 uker til termin, så dette lever jeg over;-)

jeg er på vei i seng nå, se om man kommer opp og på jobb igjen i morgen

god natt, sov godt!

Skrevet

Hehe, vi får holde ut denne sjenerende lyden til babyene kommer ut. Da bør det virkelig gi seg!

Har et par uker igjen jeg også...

Sov godt!

Skrevet

har nettopp hatt det latter anfalet her.. Jeg har det heltlikt

Skrevet

Jeg også!:-) hehe, til tider redd for at babyen skal få hørselskader, så ille er det noen ganger. Spesielt hvis jeg har spist godteri(!?) Trodde jeg var alene om det:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...