Gå til innhold

Er det sånn at man ikke får tr hvis man ikke har hatt el????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror man får mensen uansett. Jeg har testet etter el i 2 pp'er nå. I den første fant jeg ingen el, men skal love deg styggetanta kom likevel.

Kan jo selvfølgelig være jeg ikke testet på riktig tidspunkt, da, men jeg testet i mange dager...

Lykke til :o)

Buhuu... håper juhuu har rett i at den bare er litt forsinka.

Har tenkt å hoppe litt i høyet i dagene fremover.. må liksom gjøre en liten innsats likevel.. blir helt frustrert jeg nå.. har ikke opplevd å ikke ha el enda.. Men jeg er nok mest sansynlig en av de som ikke har el hver mnd..

Vi er hvertfall flere i samme båt, og det kan jo være en trøst.. jeg som hadde håpet på en sånn fiiin adventsgave.. jaja, får krysse fingrene at det klaffer likevel..

Annonse

Tester du for el? Hvorfor tror du at du ikke har el denne mnd?

Jeg tror jeg går flere mndr uten el. Kjenner den bare av og til, og mensen kommer i hytt og pine...

Begynte som sagt å teste forrige mnd og skal gjøre det til jeg blir på tjukken!

:o)

Hei!

Ja, jeg tester med el-tester, og etter ca 45 prøveperioder til sammen (har en datter på 4 år, har nå prøvd lenge å få nummer to), er jeg ganske dreven i dette gamet, så jeg kjenner ganske godt på kroppen hva som skjer, hvordan slimet er osv.

Denne månden kom det ganske dårlig utslag på testen, så jeg tror jeg må kalle det en negativ el-test (men det kan være litt vanskelig å lese de strekene, for jeg synes ikke den alltid blir så veldig sterk at den blir STERKERE enn teststreken, men, men...)

Det, kombinert med manglende slim, og en følelse av å være TOM i kroppen, gjør at jeg er rimelig sikker på at det ikke var noe el denne måneden.

Satser på nytt neste gang!

Ønsker deg lykke til med testinga, og håper det klaffer fort for deg!

Klem

Heiiiiiiiiiiii:))

Så fint å få så mange svar :)

Vet ikke helt enda om jeg ikke har el denne pp`en.. men jeg har testet meg hver dag med cb`s digitale uten å få noe positivt utslag.. nå har jeg bare en test igjen og er på dag 17 eller 18 i syklusen (litt vanskelig å si pga spotting)... Litt frustrert nå fordi jeg har gått og holdt meg i hele dag for å få riktig utslag på testen når jeg kom hjem.. men da jeg kom hjem hadde vi visst en kamerat på besøk.. og han ble værende her så lenge at jeg ikke klarte å holde meg lenger.. måtte bare løpe på do.. så nå må jeg vente til i kveld :(

Jeg bare håååper at jeg får positivt utslag da!!! Vi har drevet og hoppet i høyet i noen dager nå.. så det er jo greit om man har mulighet til å få noe resultat av det...

Har hatt sykluser på både 31 og 32 dager før.. så vi får satse på at det er det som skjer nå :) Juhuu mente at hun kunne føle at det var det som skjedde.. så jeg bare satser på at hun har rett;) Go den jenten der!

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...