Gå til innhold

Ja en stund siden ---,,,liten oppdatering (kjedeli)

Anbefalte innlegg

men det skjer jo ikke så mye da, men etter to runder med tanta så ser det ut til at jeg har syklus på ca 33 dager, EL ca på 18-19 dagen, og det er jo tross alt ikke værts til å være meg vi får se om det holder stikk. SAmbo har jo selvfølgelig ikke vært hjemme undet EL da men vi får satse på denne runden, og etter mine bregninger er vi på GRAND canaria under EL denne pp. Ikke for det vi har da hatt sex rundt EL HUNDRE GANGER FØR!!!!! men da har jeg i allefall en real sjans da denne pp og det er jo LITT spendende. Sol og vann og ferie og sånn det er jo det "ALLE ANDRE" mener skal til for å bli gravid...

Har spist Wild YAM fra EL til tanta og det ser faktisk ut til å ha hatt en funksjon :-) så da har jeg liksom ikke syklus på 49 dager....

Nå skal vi alle ha spirer før JUL :-)

Fortsetter under...

Hei Tjorven!

Hvordan står det til med deg? Har du begynt å jobbe igjen? Har dere fått god oppfølging etter at Ida Marie døde? Dere har fått beskjed om å bare starte opp igjen?

Vi har fått beskjed om å bare kjøre på. Spiser hormoner jeg nå. Vet ikke om det er så lurt, men skal jeg unngå at det tar ett år å bli på tjukka igjen må det vel til... De har tatt masse prøver av oss, men finner ikke noe galt. Kromosomprøver er også tatt av meg og Steinbukkmannen, de er også helt normale.

Håper noen har bestemt at det er Tjorven og Steinbukk sin tur nå. Vi fortjener da det syns jeg!

Alle andre sier man skal slappe av for å bli gravid, kjære vene hvordan skal man klare det da? Om jeg ikke blir gravid denn mnd får jeg neste eggløsning i juleferien, og da blir jeg nok gravid i følge teorien til alle andre. Så du skal se du har ditt hell med deg på Gran canaria :))

Masse lykke til!

Hei tjorven:-)

Så bra at syklussen din er kortere og mer stambil nå - kan se ut til at WY har hatt effelt på deg:-) God til Gand Canaria (kunne ønske det var meg) - får satset på at mye kos i sol & varme gjør susen.

Selv har jeg hatt egguttak på Riksen i dag (2. ICSI-forsøk) og håper på bra befruktning til i morgen.

Klem

Ja bare bra jobber 50% har slitt med å holde på urinen, vært veldig svimmel ogsånn men alt er bedre nå, så da er det greit å begynne å jobbe litt igjen. Vi kjører på vi... vi gir oss ikke eller hva?!! Nei håper det ikke tar ett år for noen av oss å bli på tjukk.... ingen ting galt men likevel går det galt... nei nå er det VÅR tur!!!!

Jeg har ikke kontaktet riksen for å få vite akkurat hvor hun ligger hen, men jeg skal besøke graven hennes i desember, og tenne et lite lys for lille IDA MARIE....

Nå er det vår tur !! Setter min lit til grand canaria, eller nyttårsaften elelr noe men jo før jo bedre, jeg vil gjerne være gravid jeg...... men ellers så er det meste på plass i livet kan ikke klage bare ønske ønske

SÅÅÅ spennede, krysser fingrene for deg altså.... tenk nå blir kanske babyen din til!!! Håper jeg snart er med, med litt eller MYE flaks tar vi følge i samme termin klubb :-)

mAse lykke ønsker til deg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...