Gå til innhold

Bæresele til 9 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker bæreseler - men BabyBjørnen er nå nesten for liten. Vil gjerne kjøpe en ny bæresele til jenta på snart 9 mnd. Noen tips om hvilke som er best og hvilke som egner seg om vinteren utenfor jakker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ergo uten tvil :) Papatum er også et alternativ, litt billigere.

Gå inn på www.Alveslottet.no eller www.babyslynga.no

Skrevet

Jeg bruker patapum til min lille på 10 mnd og er godt fornøyd med den!

Skrevet

mei tai hvis hun ikke er for stor?

Jeg har kjøpt meg sjal nå og gleder meg masse til å lære meg det, men tror det er mer krevende enn andre bæreløsninger.

Skrevet

Enig med Petrine :-) Vil også anbefale deg en tur innom www.tettinntil.com - Der vil du kunne lese om forskjellige bæreseler og andre foreldres erfaringer med de :-)

Skrevet

Mei Tai er genialt :-) Passer fra ca nyfødt og opp til barnet ikke vil bæres lenger ;-)

Hva slags sjal har du? Trenger du hjelp, så ta en tur innom www.tettinntil.com (hvis ikke du allerede har funnet veien inn dit da ;-))

Skrevet

Jeg har en mei tei, og er veldig fornøyd med den - men det er litt 'pes' å knyte på da (var jo lettere med babybjørnen... som jeg forøvrig ikke skal bruke på en evt nestemann!)

Prøvde en ergo i går, som å ha på en ryggsekk, utrlig digg, men litt dyr, så har endt opp med å bestille en patapum som er nesten lik.

Gå inn på tettinntil.com på forumet der..

Ønsker du en formsydd sele (http://www.tettinntil.com/forumet/forumdisplay.php?s=&daysprune=-1&f=24), er det veø først og fremst anbefalt ergo og så er det patapum og evt becopack.

Ønsker du litt mer 'spennende' er mei tei god å bære i! Både ergo og meitei kan du bære på mago og rygg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...