Retro-mamma Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Jeg elsker bæreseler - men BabyBjørnen er nå nesten for liten. Vil gjerne kjøpe en ny bæresele til jenta på snart 9 mnd. Noen tips om hvilke som er best og hvilke som egner seg om vinteren utenfor jakker?
-Petrine- Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Ergo uten tvil Papatum er også et alternativ, litt billigere. Gå inn på www.Alveslottet.no eller www.babyslynga.no
magiskmamma Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg bruker patapum til min lille på 10 mnd og er godt fornøyd med den!
april 06;) + mai 09* Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 mei tai hvis hun ikke er for stor? Jeg har kjøpt meg sjal nå og gleder meg masse til å lære meg det, men tror det er mer krevende enn andre bæreløsninger.
Sjalabais Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Enig med Petrine :-) Vil også anbefale deg en tur innom www.tettinntil.com - Der vil du kunne lese om forskjellige bæreseler og andre foreldres erfaringer med de :-)
Sjalabais Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Mei Tai er genialt :-) Passer fra ca nyfødt og opp til barnet ikke vil bæres lenger ;-) Hva slags sjal har du? Trenger du hjelp, så ta en tur innom www.tettinntil.com (hvis ikke du allerede har funnet veien inn dit da ;-))
Lilleh Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Jeg har en mei tei, og er veldig fornøyd med den - men det er litt 'pes' å knyte på da (var jo lettere med babybjørnen... som jeg forøvrig ikke skal bruke på en evt nestemann!) Prøvde en ergo i går, som å ha på en ryggsekk, utrlig digg, men litt dyr, så har endt opp med å bestille en patapum som er nesten lik. Gå inn på tettinntil.com på forumet der.. Ønsker du en formsydd sele (http://www.tettinntil.com/forumet/forumdisplay.php?s=&daysprune=-1&f=24), er det veø først og fremst anbefalt ergo og så er det patapum og evt becopack. Ønsker du litt mer 'spennende' er mei tei god å bære i! Både ergo og meitei kan du bære på mago og rygg..
Retro-mamma Skrevet 16. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2006 Tusen takk for flotte tips!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå