Gå til innhold

Nytt DIB-treff i Oslo onsdag 22/11?

Anbefalte innlegg

Takk for koselig treff i dag, jenter! :o)

Tiden flyr jammen fort når man har det trivelig!! :o)

Slik å forstå at vi skal treffes hjemme hos Tiina neste onsdag? Har du mail-adressen hennes Aina, så kan du høre med henne om det passer? Og høre om hun kan sende oss veibeskrivelse?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7103293-nytt-dib-treff-i-oslo-onsdag-2211/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at du tok noen bilder Carina :=)

Vi kommer gjerne til Kjelsås neste onsdag, var koselig å se to nye fjes i går ! Håper alle har anledning neste gang også !

( Hilde M, ingen flere avtaler onsdager nå fremover.....neida, men det er jo typisk da, håper å se deg onsdagen etter det igjen )

Du får nok flyttet på den megleren og takstmannen hvis du spør pent:-P (hihi)

Bare ring i dag, så går nok det veldig bra...

Ja takk for et veldig hyggelig treff Hilde A!! og tuuuusen takk for hjelpen med strikkingen! er allerede halvveis på skjerfet:-)

vi gleder oss til treff på Kjelsås neste onsdag:-)

Annonse

Fikk flytta det til mandagen siden megleren er samboeren til Mariann..hehe...Så da kommer vi på onsdag vi og. Blir morro å se dere igjen, se hvor store disse småtassene har blitt nå!

Sender veibeskrivelsen? Regner med jeg kjører, da kan jeg være litt lenger og kjøre rett og hente Emma i barnehagen etterpå.

Annonse

Jeg vil tro det er enklest, ja! Får heldigvis "låne" bilen de dagene jeg skal på treff, jeg. Bor på Vestli, klønete å komme seg øst/vest i Oslo uten bil...

Har sendt deg mail nå... Glemte telefonnummeret mitt, så nå har du fått to mail...

Vi sees på onsdag, da! :o)

Hei jenter

Jeg hadde planlagt å komme i morgen, men fikk nyrestensanfall på lørdag. Søndag lå jeg til observasjon på legevakta, og er fremdeles i temmelig dårlig forfatning. Nå venter jeg på time for videre utredning ved Aker.... Heldigvis har mannen min vært hjemme i går og i dag og tatt seg av V.

Ha et hyggelig treff i morgen! Jeg møter opp igjen når jeg har blitt frisk og rask :)

Usj, da, det hørtes ikke gøy ut. Jeg mener faktisk å ha hørt at nyrestensanfall kan være like vondt som å føde... Stemmer det, eller, du som har opplevd begge deler?!

Du må ha riktig god bedring! Håper du kommer deg raskt igjen!

God-bedrings-klem! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...