Gå til innhold

Nytt DIB-treff i Oslo onsdag 22/11?


-carina-

Anbefalte innlegg

Takk for koselig treff i dag, jenter! :o)

Tiden flyr jammen fort når man har det trivelig!! :o)

 

Slik å forstå at vi skal treffes hjemme hos Tiina neste onsdag? Har du mail-adressen hennes Aina, så kan du høre med henne om det passer? Og høre om hun kan sende oss veibeskrivelse?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for besøk i dag, alle sammen!

Det var veldig hyggelig, og så morro at så mange kunne komme :)

 

Nå er den nye sofa'n på plass og det ble sååå bra! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...vi har takstmann og megler som kommer hit på onsdag vi...Tenkte ikke på det da jeg avtalte dag.. Gir opp, jeg..Tror ikke det er meninga jeg skal være med på treff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du tok noen bilder Carina :=)

Vi kommer gjerne til Kjelsås neste onsdag, var koselig å se to nye fjes i går ! Håper alle har anledning neste gang også !

( Hilde M, ingen flere avtaler onsdager nå fremover.....neida, men det er jo typisk da, håper å se deg onsdagen etter det igjen )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok flyttet på den megleren og takstmannen hvis du spør pent:-P (hihi)

Bare ring i dag, så går nok det veldig bra...

 

 

Ja takk for et veldig hyggelig treff Hilde A!! og tuuuusen takk for hjelpen med strikkingen! er allerede halvveis på skjerfet:-)

 

vi gleder oss til treff på Kjelsås neste onsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk flytta det til mandagen siden megleren er samboeren til Mariann..hehe...Så da kommer vi på onsdag vi og. Blir morro å se dere igjen, se hvor store disse småtassene har blitt nå!

Sender veibeskrivelsen? Regner med jeg kjører, da kan jeg være litt lenger og kjøre rett og hente Emma i barnehagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du med bil eller kollektivt?

Jeg kommer med bilen den dagen... Kan jo evt. møte deg noe sted?!

På forklaringen forstod jeg det slik at det ikke er langt fra teknisk museum, vi kunne jo møttes der... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel ingen T-baner dit...

Du må enten ta trikken eller toget. Er vel kanskje enklest med tog dersom du skal ha med barnevogn. Men det kommer jo litt ann på hvor du kommer fra da... Hvor i Oslo bor du, da? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro det er enklest, ja! Får heldigvis "låne" bilen de dagene jeg skal på treff, jeg. Bor på Vestli, klønete å komme seg øst/vest i Oslo uten bil...

 

Har sendt deg mail nå... Glemte telefonnummeret mitt, så nå har du fått to mail...

 

Vi sees på onsdag, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også kjøre, men har en helt elendig stedssans jeg og..Vet hvor teknisk museum er, så satser på jeg klarer å finne den derfra da. Mariann, hvis du og Amandus vil sitte på med meg, bare send meg en melding i kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg hadde planlagt å komme i morgen, men fikk nyrestensanfall på lørdag. Søndag lå jeg til observasjon på legevakta, og er fremdeles i temmelig dårlig forfatning. Nå venter jeg på time for videre utredning ved Aker.... Heldigvis har mannen min vært hjemme i går og i dag og tatt seg av V.

 

Ha et hyggelig treff i morgen! Jeg møter opp igjen når jeg har blitt frisk og rask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, da, det hørtes ikke gøy ut. Jeg mener faktisk å ha hørt at nyrestensanfall kan være like vondt som å føde... Stemmer det, eller, du som har opplevd begge deler?!

 

Du må ha riktig god bedring! Håper du kommer deg raskt igjen!

 

God-bedrings-klem! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...