Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Kan man skade babyen med å bruke setevarmer i bilen??? Kan man komme i skade for å "koke" noe nedi magen der??? Bruker denne setevarmeren mye nå som det er vinter, men ble litt nervøs når jeg satt å tenkte på dette i dag. Den er jo ganske varm den setevarmeren...
Mille-k Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Kan jeg aldri tenke meg! Du kan nok slappe helt av, er ikke setevarmeren på rumpen din?? Og babyen i magen? :-) Tror nok det skal myye mer til for å overopphete babyen.
hønsemor Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Nei det kan jeg aldri tenke meg. Jeg bruker også setevarmer og en av grunnene til det er for å holde meg unna urinveisinnfeksjon som jeg lett får viss det blir kaldt der jeg sitter.
MammaDilla Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 jeg er så dristig at jeg har varmeflasken med meg til sengs. Men babyen er like aktiv allikevel. Tror de tåler ganske mye
Maisie Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Er vel bare hvis en har feber at det kan bli litt vel varmt til babyen, eller? Og det er jo temperaturen inni kroppen, så jeg tror ikke at verken setevarmer eller varmeflaske får det til å koke i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå