Gå til innhold

E det mulig??? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte aleina på butikken isted for å handle litt kvelds snacks.Kommer ut å går å sett mæ inn i biln...

Plutselig oppdage æ at æ har satt mæ i baksete!!!! Å gud så pinlig....føltes ut som at alle så på mæ.....

Aldri mer den butikken.... :) ....rødme.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:))

Da hadde jeg flira godt , hadde jeg sett deg :D ha hahaha...

Skrevet

Hehe.

Jeg gikk i fra alle varene på butikken jeg. Betalte og strenet ut. Satt meg i bilen og begynte å gruble litt, hadde jeg ikke glemt noe? Jo, de 2 fulle bæreposene med varer! ;)

Skrevet

He,he,he...det e det verste æ har vært med på!!! :)

Skrevet

Alt man får sæ tel å gjøre!! Tankan e jo helt en anna plass... :)

Skrevet

Jeg har gjort noe enda mer pinlig for en stund siden! Jeg kom til kassen og la varene på båndet, betalte dem og gikk. GLEMTE å pakke de i pose og glemte å ta de med meg. Oppdaget det da jeg var halvveis hjemme. HVOR er varene, liksom?! Tror du det var flaut å gå tilbake til butikken å si: "Unnskyld meg, men jeg glemte visst igjen varene mine her ista, jeg." Og dama i butikken ser på meg med litt bekymret blikk og svarer: "Jeg har pakket dem for deg, de står her bak kassen." Grusomt!

Eller da jeg noen uker senere kjørte fra 4 bæreposer fulle med mat på parkeringsplassen utenfor butikken, for så å kjøre tilbake etter 10 minutter å hente dem. Tror du folk glante, eller! Herregud, er det mulig?!

Skrevet

Ha ha ha... Ikke bare jeg som er distè, skjønner jeg:-)

Skrevet

hahahhahahahaha

da er det på tide å slutte å kjøre bil, kanskje...hehehhe (før du ender opp som meg og gir den et par kræsj før samboeren legger vekk nøklene mine..hihi)

Skrevet

Ser det for meg jenter ;-)

Skrevet

Ha ha ha!!! Vanvittig bra!!!! Er noe sånt jeg kan finne på å gjøre så det er godt å høre at det fins andre og!!! ;)

Skrevet

Akk så pinlig, men likevel så festlig for oss andre! : )

Er nok litt svangerskapsdemens ute og går!!

Skrevet

Hihi... blir enda varm å go i kinnan når æ tenke på det.......;)

Det tok jo ei stund før æ skjønnte ka æ hadde gjort...hoff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...