Gå til innhold

Til Aprilsnarr på meg! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kan du fortelle hva som gjorde at svangerskapskurs på SUS ble det verste du har vært med på.

Ble i tvil om jeg skulle melde meg på nå som du sier så.

Lærte du ikke noe du tror du kan dra nytte av til fødselen?

Tenkte kanskje det kurset kunne hjelpe meg å ikke være forvirret og bekymret når jeg skal føde, men vil jo ikke gå hvis det bare gjør det verre.

Er nysjerrig på hvordan føden ser ut.

Blir glad om du svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på dette. Er det så dårlig, så gidder jeg ikke stresse med å melde meg på..

Skrevet

Er det svangerskapskurs i regi av sus, eller besøk på sus/ føden i regi Mammasnart, mamastork ol?

Skrevet

Jeg tenker på svangerskapskurset jordmor foreningen holder. Det er kun en dag. På en lørdag.

Skrevet

Ok. Vi har meldt oss på 3 dagerskurset til Mamastok:o)

Skrevet

Hei ! Ja jeg ble veldig skuffet over opplegget. Der var bare en jordmor som sto forann å la på en haug med overheader å fortalte en del.. ikke så veldig mye fødselsrelatert egentlig.. Lærte ingenting nytt for å si det slik.. vi var begge veldig skuffa.. Far fikk iallefall ingenting utav det mente han. Det var ikke så mye rom for spm.. der var så mange der.satt ei en liten sal.. som på forelesning.

ALT kan leses i svangerskapsboken for å si det slik.. Ikke garantert at du får omvisning på føden heller ettersom det kommer an på hvor mange som føder.. Vi måtte venta lenge men fikk til slutt.. omvisning kan du få gratis..

Skrevet

Så da er det kanskje like greit å ringe føden bare for å få en omvisning..? Spare de 300 kr det kostet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...