<3MammaMia<3 Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Når dere er på kontroll blir dere veid med klær,sko og alt?! Legen min veier meg med skoene å mesteparten av klærne på,men jeg føler at det blir litt feil. Du blir jo litt tyngre når du ar på deg så myke klær?! Blir dere veid med klær og sko?!
Go`mamma`n... Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Jeg veier meg med klær- uten sko
Kondis som en murstein Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Med klær men uten sko her også!
Havi Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 jeg også med klær uten sko. kjipt nå som det er vinter, for i sommer hadde man på seg noe veldig lett og nå har man tunge store klær og veier i tillegg mer og mer...
høygravid Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 poenget med veiinga er jo for at legen skal se at vekta går opp jevnt. Jeg tar av meg skoene før jeg stiger på vekta, bedre for meg selv å 500 gr lettere ut, men spiller jo absolutt ingen rolle.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Veies med klær uten sko. Kan du ikke bare ha en innejakke på deg de dagene du skal på kontroll, så kan du kaste den raskt av og slippe de ekstra grammene der iallefall
hæppi;) Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Tar kun av meg sko jeg óg. Klær veier da vel ikke så mye at det er noe som helst utslagsgivende. Og uansett har man jo på seg cirka samme mengde klær hver gang. Går nok opp i opp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå