Gå til innhold

hvilken størrelse på dynen har dere i sprinkelsenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Butikkdama anbefalte meg å kjøpe juniordyna siden dynene er ganske dyre (dundyne) men lurer på om det blir alt-aaaalt for stort...

Skrevet

Gutten min har hatt juniordyne i sprinkelsenga siden han kom hjem fra sykehuset. Bare bretter den i enden av senga,går veldig bra og slipper å kjøpe dyre dyner de kun kan bruke kort tid :)

Skrevet

Nei syns ikke det. Vi har den minste (vanlige) i str 80x100 - og jeg syns den er i det minste laget jeg. Hun fryser jo stadig vek og sparker den lett av. Jeg skal ønske meg juniordyne + pute til henne til jul. Gleder meg til jenta får større deilig dyne.

Skrevet

ok:) da blir det ny dyne så snart de får de inn i butikken:) veldig hyggelig dame jeg møtte i butikken idag. Det var så fullt i butikken at jeg kom meg ikke bort til der dynene var, så jeg spurte om hun kunne finne ei juniordyne i dun til meg. Hun lurte på om det var de til 30 % avslag jeg mente, men det visste ikke jeg noe om... hun sa at de var utsolgt, men det var bestilt inn. Tilbudet var gått ut for ei uke siden. Så hvis jeg ville så skulle hun legge av til meg og jeg skulle selvfølgelig få 30 %. Og dette var UTEN at jeg ba om det:) så DET var service det!

Skrevet

vi ha 80x100 dyne

Skrevet

Har juniordyne nå. Byttet til det for 1 uke siden. Han er 6,5 mnd. nå.

Vi arva 3 dyner. 1 vogndyne, en liten sprinkelsengdyne og en juniordyne. Så har ikke kjøpt selv. Det blir dyrt hvis man skal kjøpe 3 dyner nytt. Så ville gått for juniordyna.

Skrevet

Har dyne som er 100x130 cm. Kjøpt i Sverige. Kunne aldri tenkt meg å hatt en som er mindre. Skal jo dekke tulla godt selv om ho sparker litt!Hvor stor er juniordyne da?

Skrevet

Juniordyne er 100*140 :)

Skrevet

Har faktisk bare 65 x 80 dyne, vi...

Vi arvet den pluss 80 x 100 dyne, skjønte jo ikke at den minste egentlig bare var vogndyne... Men så synes vi at gutten er så liten, så vi bruker bare den minste fortsatt. (Han er nå 4 mnd og 60 cm!) Han sover i pose om natten, så han er god og varm tross liten dyne. (Faktisk bruker vi dyna på tvers også, og ikke på langs...) :o)

Men får kanskje begynne med større dyne snart, ja! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...