Gå til innhold

September: Babysvømming:)


Mamman til Eline & Fredrik

Anbefalte innlegg

Har noen begynt med babysvømming ennå? Vi tenkte å begynne til mandag, da er hun 10,5 uker. Vi har trenet litt på å ha ørene under vann og ha vann i ansiktet, samt litt lavere temperatur i vannet. Hun koser seg masse i vannet hjemme, så håper det går greit i baseng og. Gleder oss masse! Hva er deres erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Babysvømning er helt fantastisk. Gikk med førstemann som er halvandet år, og i forrige uke hadde jeg lillebror med. Det er så skjønt. Man kommer helt i symbiose med den lille bitte varme nakne kroppen, og det er bare så deilig!! Kan anbefales på det varmeste!!

Ekstra bonus var det at han før hele tiden ville ligge med hodet til den ene siden, men etter turen i det varme vann, så ligger han også meg hodet den andre vejen, og er helt tydelig at han liksom fikk løst opp for en knute i nakken der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både enig og uenig med deg, Hege D - mine to eldste hadde det helt FANTASTISK på babysvømming. De storkoste seg!

 

Nummer tre, derimot, hadde det greit, men ikke så bra. så det kommer litt an på barna... Noen elsker det, de fleste liker det godt, og andre (som min tredje) har ikke speielt utbytte av det. Så også at det var et barn på hvert kurs som måtte slutte, fordi det gråt ustanselig!

 

Men, for all del: Jeg ville forsøkt det, for det er helt utrolig dersom barnet digger svømmingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på babysvømming for andre gang i dag! Og hun elsker det:) Ser et hun storkoser seg! Er så med, og "svømmer" med bena!

Vi går og bader en gang til i uka, fordi hun synes det er så gøy!

Hun er sterk for alderen, så hun er absolutt ikke for liten. Ser at noen av de andre barna som er litt større er litt mer med. Men hun koser seg så masse! Håper neste liker det like godt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...