trenger å være anonym nå Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Er ennå 2 mnd til termin, men til dere som nærmer dere. Hva skal dere pakke i sykehusbagen? Gikk en tråd her for en stund siden med samme tema, men glemte å ta vare på den. Kom så mange gode tips som jeg aldri hadde tenkt på. Noen som tar seg bryet med å hjelpe meg? Så skal jeg skrive det ned denne gang. Har termin midten av januar, lurte på hva jeg skulle ha med til babyen i reiseklær? Bilen er jo varm når vi kommer inn i den... Tips??
Mamma'n til Julian Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 -Helsekortet -Behagelige klær som er lette å gå i og å amme i -Ammeinnlegg/Ullinnlegg -Undertøy (litt store truser) -kamera -mobilladder + mobil -Toalettsaker ink. shampo og balsam -Lypsyl og fuktighetskrem. (Tørr luft på sykehus) -Tøfler -Bind Til baby; Body, strømpebukse, sparkebukse og en strikket jakke, sokker og et pledd har jeg. Får se hva jeg tar på dagen jeg drar derfra.
Mille-k Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Helsekortet Amme-bh (to) Amme innlegg i ull og papir Truser (bruker nok de lekre på sykehuset, men tar med likevel) Sokker Bukse (en kosebukse og en til hjemreise (med god plass i livet) Tjukke sokker Genser (to-tre) Topper (hvis det er varmt på sykehuset) Div. toalettsaker og sminke, hårstrikk Fotoapparat, videokamera, mobil og div ladere. Innesko / sandaler Penger Fikk faktisk bruk for kortstokk sist, så tar gjerne det med og en bok.. (Fant igjen svaret mit tpå ett lignende innlegg tidligere i ken..) Til babyen pakker jeg strømpebukse (bomull), body, sett med bukse og jakke (bomull og), sokker, evnt tynn strikkejakke, fleecedress, lue og ull-sokker. Tar nok med ett teppe og.. Januar kan være kald, men vi har kort vei hjem da..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Mye bra skrevet før her. Jeg vil anbefale å kjøpe sånne store panty-truser. Ikke videre sexy, men det er jo det siste man tenker på også etter fødselen. Det er kjempegodt å ha på etterpå fordi de strammer inn magen og hjelper på sammentrekningen. Ellers så husk å ta med noen gode klær til deg selv. Ikke ta med olabuksene før du ble gravid. Ta med joggebukse eller noen vide bukser som ikke gnager i skrittet eller strammer over magen. På sykehuset får du sånne "fine" nettingtruser. Spør om å få med noen sånne hjem. De kan klippes til bh og brukes om natten. Veldig mye mer behagelig enn å ligge med ammebh.
trenger å være anonym nå Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 Kjempe smart dette med nettingtrusene som blir til bh Det skal jeg huske!!
Mille-k Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Nettingtruse som bh var himmelen for meg de første dagene med melkespreng!! Hadde dem stappet full med tøybleier, varmet godt, men så jo selvsagt forferdelig ut..
Maisie Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Slippers eller noe å ha på beina i dusjen hvis det er fellesdusj.
Chiquita Bananas Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 hvordan blir netting trusene klippet til bh ? Og tredd på deg ? Blir vel logisk når jeg får sett dem......har ikke anelse nå ihvertfall... - ullinnlegg - engangsinnlegg -noen anbefaler albueskjell - brystvortekrem - Xylocain for lindring om du har sydd, skal smøres på 5 min før toalettbesøk - ammetopp
Mrs. Bouquet Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Du bare river i stykker skrittet så bruker du nettingen som en bh uten stropper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå