Gå til innhold

Im back:) oppdatering

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

da har jeg hvert på sykehuset til sjekk.. alt så bra ut med lille gutt og legen og kordmor mendte det var sammentrekkninger og kynnere som gjorde så vondt.. lille gutt var lite aktiv på UL oxo men hjerte rytme og alt annet var bra:) fikk oxo vite at ca vekt på nurker er nå i uke 35+5 var 3500g!!!!!!! han lå i hodeleie

BPD: 98

MAD:96

legen torde ikke og gjette ca hvor lenge det kunne gå før han kom ut men regnet med fra ca 2 uker. slimproppen var delevis gått men lukket livmormunn..så her skjedde det ikke stort i dag gitt.. hehe.. men det viktigste er at alt stod bra til med lillegutt:)

samboer var med meg nå på UL og måtte da serlfølgelig komme med noen artige komentarer som da legen tok invendig UL spurte samboer om han skulle hente bedre arbeidslys(ha ha så morsom han er...) følte det ganske pinlig når jeg lå der med beina spredt fra hverandre igrunn hehe.. men men ..stakar samboer var jo så nervøs at han måtte bare finne på noe og si hehe:)

men men ...alt er i hvertfall bra med både meg og lille nurket... så tar nok litt tid før han kommer enda...

klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7102558-im-back-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er sant.. men tenk om jeg går overtid da.. jeg regnes som overtid den 31.12 da veier han ja MYYYYE hehe... huff...men men håper han kommer nå sanrt da.. så slipper jeg og trøkke ut en gorg hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...