Gå til innhold

Noen som har gode råd?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er blitt tatt opp før, men er det noen som har gode råd til hva som kan gjøres for å gjøre alt så bra som mulig for den lille som forhåpentligvis en dag skal begynne livet sitt i meg? For mens vi prøver, og prøver, så vil jeg jo at alt skal være så bra som mulig i tilfelle det skjer. Hverken røyker eller drikker, eneste medisin jeg spiser er ibux (bør jeg ikke spise det?), forsøker å trene noen ganger i uken, spiser ekstra folat. Er det noe mer jeg kan gjøre? Vil så gjerne legge alt til rette..

Tusen hjertelig takk for råd og lykke til alle sammen : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7102431-noen-som-har-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som du gjør alt veldig bra. Det eneste er at du ikke bør bruke ibux når du prøver. Det går greit med en ibux eller to når du har mensen men utover dette børe du bruke andre smertetillende medisiner som paracet hvis du har behov for det. Alle betennelsesdempende medisiner er ikke spesielt bra å bruke.

Ellers er vel råd fra gyn sex annenhver dag rundt el.

Har dere vært til utredning?

Klem

Det var jo veldig greit å få vite : ) Skal slutte helt med Ibux, tusen takk for det rådet. Har bare vært hos vanlig lege til nå, men er blitt henvist og jeg skal til spesialist neste onsdag. Er veldig spent på hvordan det vil gå..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...