Gå til innhold

hvor mange av juli-barna sover på eget soverom?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi har litt lyst å flytte ho på eget rom nå, men så har vi liksom ikke så lyst allikevel:)

 

Hun sover for det meste gjennom natta så det hadde jo vel vært på tide...

 

klarer IKKE å bli enig med oss selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiril sover på eget rom og har gjort det siden hun var 4 uker :)

Grunnen til at vi flyttet henne over var at hun lager så ufattelig mye lyd i søvne, så jeg sov ikke godt i det hele tatt... Ble bedre søvn når vi sov på hvert vårt rom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår sover ved siden av oss/sammen med oss fortsatt. Første økt i egen seng, etter første amming sover han sammen med oss resten av natta. Jeg synes det er så greit, for da får jeg sove litt mer selv om jeg må amme om natta. Tenkte å bli flinkere til å legge ham tilbake til egen seng etter amming nå. Men kommer nok til å vente med å flytte ham på eget rom. Barnerommet er så langt unna, jeg tror ikke jeg orker å gå dit 2-3 ganger hver natt for å amme... Så han kommer nok til å sove sammen med oss endel måneder til, ja.

 

Hvis hun stort sett sover om natten så er det vel kanskje lurt å flytte henne. Lettere å venne de til det nå, kanskje, enn å ta det senere... Men det er jo kos å ha dem i nærheten, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortsatt Amandus på vårt rom, har ikke tenkt å ta han på eget rom før vi skal ta nattavvenning tenkte vi! greit å ta det i samme slengen! også synes jeg det er så koselig å ha han inne hos oss...han vokser fort nok som det er, om han ikke så skal vokse seg ut av rommet vårt allerede:-P hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...