Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Har nesten ikke sovet noe på to døgn, er bare fullstendig utslitt. Sover så lett, våkner av små lyder som snorking fra mannen, små ynkelyder fra sønnen, eller styrtregn utenfor vinduet. Eller så våkner jeg av at jeg må på do, og da får jeg rett og slett ikke sove igjen. Har prøvd ALT. Er så sliten, bare en ond sirkel dette her, er livredd for å ikke få sove i natt.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 hei. Det er slitsomt å ikke få sove. Prøv å sett på en dvd og legg deg på sofaen i en god ligge stilling med teppe over deg...se om det hjelper. eller om du har et gjeste rom som du kan sove på slik at du ikke hører mann eller barn...?? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Har det samme problemet selv, mest fordi jeg må opp på do. Blir helt surrete i hodet, og sliten i kroppen så sliter veldig med å lese til eksamen som nærmer seg veldig,første 1, des., siste er om en måned, matteeksamen og da er jeg i uke 32. Må liksom være klartenkt da og ikke i svima på grunn av søvnmangel.
tuppen og lillemor Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 ja kjenner til problemet, drikk deg en kopp te før du legger deg, eller en kopp m mvarm melk og honning... det regnet våkner jeg oxo av, så denne do gåingen, og det blir sikkert ikke bedre i mnd fremover....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå