Gå til innhold

Hvilken str i ammebh

Anbefalte innlegg

Skrevet

brukte 75b før, men bruker nå80-85b, Hva slags str bør jeg kjøpe ammebh i? mange sier en str større er det da cup eller nr dere mener eller begge deler? holder det å kjøpe forlenger? stemmer ammebh i strl med vanlige bh er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at jeg er i uke 29. men det er vel på starten puppene vokser mest og rett etter fødselen?

Skrevet

Det sies at du må regne med en str større i cupen etter at du har fått melk. Puppene kan også fortsette å vokse frem mot fødselen, så jeg ville nok ventet med å kjøpe ammebh om jeg var deg. Det er jo veldig individuellt hvor mye de vokser..

Skrevet

Hei, før brukte jeg 75/80B, og nå bruker jeg 85D, har kjøpt ny ammebh til sykehuset i str 90D, håper det holder.... Syns det er vanskelig m disse str jeg.....har igjen 16 dager til termin..

Skrevet

Jeg brukte 80/85c. Nå bruker jeg 90c og den begynner å bli trang. Har fremdeles 6.5 uker til termin. Jeg kunne godt gått opp til 90d nå, så jeg havner vel et sted rundt 95 ett eller annet. Du bør absolutt ikke kjøpe en ammebh til sykehuset enda - det er altfor tidlig. Men jeg kjøper ammebh nå istedenfor vanlige. Av erfaring så vet jeg at puppene synker litt etter hvert som ammingen avtar, da kan jeg bruke de ammebhene som jeg bruker nå - genialt:)

Skrevet

Det finnes en amme-bh fra AnnaCecilia som har stretch i cupen! Kjempesmart! Da kan en kjøpe den som passer når puppene har begynt å vokse og så holder den både i "Pamela-dagene" (rett etter fødselen) og når puppene har kommet i mer "fornuftig" størrelse og ammingen er skikkelig i gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...