Gå til innhold

kjenne åpning selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig?? veldig kort spørsmål, men håper noen vil svare likevel..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo, det må da være mulig? man kan da kjenne om man er moden selv.

Skrevet

Jeg har lest om så mange som har gjort det selv og tenkte i dag at nå skal jeg jammen prøve, men (hehe) det var enklere sagt enn gjort. Kom jo ikke noe særlig inn med fingrene. Magen var jo definitivt i veien og jeg ga opp nesten med en gang jeg så hvor håpløst det var.

Tull og tøys!!!

Skrevet

du kjennte vel livmortappen?

Skrevet

Jordmor studenter øver seg lenge på å lære seg å kjenen hvor stor åpning den fødende har, hvordan i alle dager skal man lære seg dette selv? Dessuten skal man rimelig langt opp... vondt er det og... Men for all del, det er jo bare til å prøve.

Skrevet

Det er ikke alle som kan kjenne det på seg selv, for hos noen sitter livmorhalsen dypere inn enn hos andre.

Jeg har ingen problem med å finne livmorhalsen min...

Skrevet

Nei jeg kjente ikke noe livmortapp. Alt var bløtt oppi der, ikke sånn som jeg har kjent før når jeg ikke har vært gravid. Nå har slimproppen gått hos meg og jeg har hatt kraftige kynnere og mensmurringer i en uke. Kan jeg være moden da siden det var så håpløst å kjenne noe?

Skrevet

ja, det kan hende at det er det som gjør det. spennende! :-)

Skrevet

Jeg kjenner ei 4. barns mor som på sine to siste klarte å kjenne åpnng, OG faktisk kjenne på hodet til barnet sitt! Slå den!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...