Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 ...logger jeg meg av for å gjøre meg litt mer uimotståelig for mannen som kommer hjem senere i kveld. For her skal det lages baby!!! Tjihi! Sittet på BliGravid altfor lenge i dag (hele dagen faktisk pga syk), på tide å gjøre noe praktisk i jakten på egget :oD Lykke til til dere andre EL-damer i kveld :oDDDD
Frk. Lykke Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Jeg får vel gjøre det samme. Det blir spennende å høre hvordan kvelden ble, he he.. Jeg får noen trøtte dager på jobben da mannen kommer hjem ved 24 tiden de neste kveldene og j må tidlig opp. Men slik er livet. Jeg får vel verre netter enn dette, med natteskrik:) forhåpentligvis!! Lykke til! Gitte
Anquor Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 ja jeg tror jeg logger meg av jeg også... skulle ha ryddet og vasket hjelper vel litt på stemningen med ryddig og rent hus når han kommer hjem kanskje litt stearin lys.... Jah, i dag skal det skje!! ;D lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå