ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Holder det å bytte ut vannet i tutekoppen en gang om dagen? Har det stående i romtemp.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 ja dersom det ikke blir fullt i matrester, men det er nå fort gjort å skylle koppen og skifte vann etter hvert måltid?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Joda, går fort det. Men jeg koker fortsatt vannet, og da tar det litt tid å få det ned i romtemp. Er sånn non-spill-kopp, då det kommer ikke matrester nedi
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Hvis datteren din er født 25. april (m.a.o. snart 7 måneder gammel), trenger du IKKE å koke vannet!!! Jeg skifter vannet et par-tre ganger om dagen, hvis jeg har mulighet Tildes mamma
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 Hehe Nei, jeg vet at man normalt sett ikke trenger koke. Men er noen ganger at det har vært litt gulaktig vann i springen her, og derfor føler jeg meg tryggest med å koke det....
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Men du koker vel ikke vann til hver gang hun skal ha vann om du skal bytte ut vannet i tutekoppen. Om du koker på morgenen er det jo bare å ta av det vannet utover dagen eller?
Tigergutt Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Jeg bytter kun en gang om dagen - hvis ikke det har kommet noen matrester i! Hun drikker masse vann, og er tydligvis veldig fornøyd med temperert vann.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Herrigud for ett dustete spm.. trodde det var tull da jeg leste overskriften? Det tar deg vel ikke lang tid å bytte ut det vannet ??
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2006 Hvis du leser litt lenger ned, Anonym, så skjønner du kanskje hvorfor jeg spurte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå