Gå til innhold

Hvor ofte bytte ut vannet i tutekoppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det å bytte ut vannet i tutekoppen en gang om dagen? Har det stående i romtemp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dersom det ikke blir fullt i matrester, men det er nå fort gjort å skylle koppen og skifte vann etter hvert måltid?

Skrevet

Joda, går fort det. Men jeg koker fortsatt vannet, og da tar det litt tid å få det ned i romtemp. Er sånn non-spill-kopp, då det kommer ikke matrester nedi :)

Skrevet

Hvis datteren din er født 25. april (m.a.o. snart 7 måneder gammel), trenger du IKKE å koke vannet!!!

Jeg skifter vannet et par-tre ganger om dagen, hvis jeg har mulighet

Tildes mamma

Skrevet

Hehe ;) Nei, jeg vet at man normalt sett ikke trenger koke. Men er noen ganger at det har vært litt gulaktig vann i springen her, og derfor føler jeg meg tryggest med å koke det....

Skrevet

Men du koker vel ikke vann til hver gang hun skal ha vann om du skal bytte ut vannet i tutekoppen. Om du koker på morgenen er det jo bare å ta av det vannet utover dagen eller?

Skrevet

Jeg bytter kun en gang om dagen - hvis ikke det har kommet noen matrester i! Hun drikker masse vann, og er tydligvis veldig fornøyd med temperert vann.

Skrevet

Herrigud for ett dustete spm.. trodde det var tull da jeg leste overskriften? Det tar deg vel ikke lang tid å bytte ut det vannet ??

Skrevet

Hvis du leser litt lenger ned, Anonym, så skjønner du kanskje hvorfor jeg spurte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...